Burner Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Min transformator eller vad den stora klumpen på kabeln heter slutade presis funka så jag kan inte få igång datorn Dioden på transformatorn bara blinkar. Finns det något jag kan göra eller är det bara att försöka få tag på en ny? //David Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Har ingen aning om vad det är för något men skicka den till lagningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Lätt och laga är den nog inte . Om lampan bara blinkar kan det va att antingen sekundär eller primär spolen har pajjat så strömmen varken kommer fram eller tranformeras ned. Du får nog leta efter en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts