johan.t Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag kan inte hålla mig i luften med flygplanet under uppdraget "dildo dodo". vet nån varför? (pc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag hade det problemet med, jag höll det uppe genom att inte flyga rakt upp helatiden, utan att försöka att hålla den på en nivå, och svänga m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag kan inte hålla mig i luften med flygplanet under uppdraget "dildo dodo". vet nån varför? (pc) Du ska först gasa, sen när du har fått fart ska du trycka på numpad 6 eller 9 (finns bredvid pilarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan.t Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Mmm, jag trycker på 6an så jag stiger men efter ett tag börjar det dyka igen. skumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Mmm, jag trycker på 6an så jag stiger men efter ett tag börjar det dyka igen. skumt... Men det är det jag säjer, håll den på en höjd hela tiden och åk inte rakt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag gasade på bara och tröck på 6:an och sen när den började dyka så höll jag bara kvar då misslyckades jag mycket , men när jag lyckades så gasade jag bara på och höll in 6:an och gjorde "små rörelser" med planet istället för att hålla in 6:an hela tiden..(Dåligt förklarat , inte min bästa talang,om jag nu har några..?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag gasade på bara och tröck på 6:an och sen när den började dyka så höll jag bara kvar då misslyckades jag mycket , men när jag lyckades så gasade jag bara på och höll in 6:an och gjorde "små rörelser" med planet istället för att hålla in 6:an hela tiden..(Dåligt förklarat , inte min bästa talang,om jag nu har några..?) Få upp bra fart med dodon, och lyfta lite, inte tvinga upp den i luften, lyft lite till, och åk, lyft lite till. Upprepa det så kommer det gå. Men man måste alltid ha hög fart innan man kan börja lyfta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts