Bajen Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 När har arc angels öppet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Hej, jag undrar angående NRG buggen....jag har hoppat fallskärm flera gånger nu,men det händer inget....måste man landa på ett speciellt ställe,flyga nåt speciellt plan??? vad??? behöver veta.... om nån vill göra sig besväret att spela in ett klipp så e jag tacksam Usäkta denna OFFTOPIC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 När har arc angels öppet??? Vet inte om du spelat så du fått det tillgängligt, men det är bara speciella bilar man kan modda där, tex alla bilar i Wang Cars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) När har arc angels öppet??? Alltid men bara med vissa bilar Edit: precis det Azore sa Redigerad 16 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Alltid men bara med vissa bilar Edit: precis det Azore sa FEL...den öppnas när man har köpt Wang Cars...efter första uppdraget där så kan du modda bilar på wheels a..... Redigerad 16 mars, 2005 av g-gang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 FEL...den öppnas när man har köpt Wang Cars...efter första uppdraget där så kan du modda bilar på wheels a..... Men jag trodde han menade olika tider på dygnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bajen Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Finns inga uppdrag att göra dä r:s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Finns inga uppdrag att göra dä r:s Man kan bara modda bilar där, om det är Wheel Arch Angels du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bajen Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Mrnade wang cars men öppnas arch porten bara för vissa bilar? Redigerad 16 mars, 2005 av Bajen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Mrnade wang cars men öppnas arch porten bara för vissa bilar? Ja Wheel Arch Angels öppnas enbart för vissa bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bajen Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Tex bullet?? kan man kanske få en lista på några?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Tex bullet?? kan man kanske få en lista på några?? Stratum Jester Uranus Sultan Flash Elegy Tyvärr är det bara dom man kan modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Här är den finaste bilen jag har. Ehh vart moddade du dne där bilen :S ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Ehh vart moddade du dne där bilen :S ? Han har moddat den på Loco Low i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag tycker man borde kunna modda motorcyklarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag tycker man borde kunna modda motorcyklarna Jo det skulle ha varit kul, tänk att sätta lustgas på en NRG-500 eller en FCR-900 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jo det skulle ha varit kul, tänk att sätta lustgas på en NRG-500 eller en FCR-900 Hydralik på en Motorcykel . Haha, vilken syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts