HOWHOW Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Nån som vet så säg! Vill gärna ha en sån... Brukar fungera om du vecklar ut fallskärmen nära marken då hinner den inte ladda klart då blir det sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Brukar fungera om du vecklar ut fallskärmen nära marken då hinner den inte ladda klart då blir det sådär. Öh, va?! Hur kan jag få mc för jag hoppar fallskärm?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Öh, va?! Hur kan jag få mc för jag hoppar fallskärm?! Om du hoppar fallskärm så fokuserar sig spelet på det, och då hinner inte NRGn ladda klart, så blir den så sen för att den inte är helt klart laddad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Min då Redigerad 12 mars, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Om du hoppar fallskärm så fokuserar sig spelet på det, och då hinner inte NRGn ladda klart, så blir den så sen för att den inte är helt klart laddad. Okej, som sagt lite trög person här: jag skall alltså ta o hoppa fallskärm o landa brevid en sån mc så får den ingen motor?! Rätt ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Okej, som sagt lite trög person här: jag skall alltså ta o hoppa fallskärm o landa brevid en sån mc så får den ingen motor?! Rätt ?! Ja, då hinner inte spelet ladda klart, om jag förstod rätt av Howhow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Men var ska man hoppa så det finns en sån mc?! Jag menar man kan ju inte bara hoppa ut ur ett flygplan och HOPPAS på att landa brevid en mc på vägen eller?! *Detta är kanke offtopic alla mods! Lessen för d isåfall (detta inkl. alla vidare svar ang denna dissk...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Men var ska man hoppa så det finns en sån mc?! Jag menar man kan ju inte bara hoppa ut ur ett flygplan och HOPPAS på att landa brevid en mc på vägen eller?! *Detta är kanke offtopic alla mods! Lessen för d isåfall (detta inkl. alla vidare svar ang denna dissk...) Det finns ju en vid torrdockan i SF hamnen, den är ju inte så svår å pricka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Efter lite sökande! (Detta var första gången som sökfunktionen visat mig de resultat jag vill ) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=nrg+utan+motor http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=nrg+utan+motor Redigerad 12 mars, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Tack komps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Ehh har en fråga hur får man liksom så här coola bilder på dörrarna och så? motorhuven, när ja färgar om finns det bara 1 färg? av allt alltså rött blått svart gult o så men, man kan ju få tags eller bilder typ? ere den på första stan los santos man kan stoppa flames o allt det? eller är det på alla ställena? hehe tacksam för svar:D... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Ehh har en fråga hur får man liksom så här coola bilder på dörrarna och så? motorhuven, när ja färgar om finns det bara 1 färg? av allt alltså rött blått svart gult o så men, man kan ju få tags eller bilder typ? ere den på första stan los santos man kan stoppa flames o allt det? eller är det på alla ställena? hehe tacksam för svar:D... Kolla igenom tråden så vet du vart man ska och vad stället heter där man moddar bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Ehh har en fråga hur får man liksom så här coola bilder på dörrarna och så? motorhuven, när ja färgar om finns det bara 1 färg? av allt alltså rött blått svart gult o så men, man kan ju få tags eller bilder typ? ere den på första stan los santos man kan stoppa flames o allt det? eller är det på alla ställena? hehe tacksam för svar:D... 1. Du måste ha Wang Cars, finns i San Fierro (Wang Cars får man efter bilskolan) 2. Du ska ta en bil från Wang Cars (INNE i byggnaden) 3. Kör till Arch Angels med bilen du har tagit från Wang Cars (Bara från Wang Cars) obs: Arch Angels syns på kartan, det är en röd skiftnyckel som alla andra modding ställen. Redigerad 13 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Min då Vad är det för bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Vad är det för bil? Phoenix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Oki doki tack så mycket då-_-...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Här är den finaste bilen jag har. Vart moddade du den där bilen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Vart moddade du den där bilen ? Han har moddat den på Loco Low. Det är en Slamvan, en lowrider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Phoenix Var kan man hitta en Phoenix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Bil karta Azore, kolla i SF vid hamnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts