Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Här kommer två bilder på en annan av mina moddade bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Här kommer två bilder på en annan av mina moddade bilar. Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Här kommer mina fina bilar , moddade en just efter jag tagit bilden så den kom inte med tyvärr (:!!! . Vilken tycker ni är finast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Här kommer mina fina bilar , moddade en just efter jag tagit bilden så den kom inte med tyvärr . Vilken tycker ni är finast? Den längst upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Den längst upp Sultanen , den är lila längst fram och svart bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Här kommer mina fina bilar , moddade en just efter jag tagit bilden så den kom inte med tyvärr . Vilken tycker ni är finast? Alla lika snygga älskar att moda bilar på GTA sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurre Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag får inte upp porten på Wheel Arch Angels. Jag ser nämligen bara 1 port där och den vill inte öppnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag får inte upp porten på Wheel Arch Angels. Jag ser nämligen bara 1 port där och den vill inte öppnas. Är du säker på att du kommer med rätt bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Då har du nog inte klarat nog långt i storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Jag får inte upp porten på Wheel Arch Angels. Jag ser nämligen bara 1 port där och den vill inte öppnas. Du måste ha en bil från Wang Cars, Alltså måste du äga Wang Cars, och det ska vara nån av bilarna som står där INNE i byggnaden, inte dom på parkeringen. EDIT: Om du inte har Wang Cars så måste du klara Bilskolan, spelar ingen roll vilka medaljer du har. Redigerad 12 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurre Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jaha. Jag har klarat storyn, och jag har wang cars. Då får jag väl prova med nogon av bilarna därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Jaha. Jag har klarat storyn, och jag har wang cars. Då får jag väl prova med nogon av bilarna därifrån. Det går att modda alla bilar i Wang Cars förutom Savanna. Det finns även en Jester precis bakom Arch Angels som du kan modda också Redigerad 12 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Det går att modda alla bilar i Wang Cars förutom Savanna. Det finns även en Jester precis bakom Arch Angels som du kan modda också Flash med , var finns den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Flash med , var finns den ? Den finns under Mulholland Intersection vid parkeringen. Samma parkering som man gör uppdraget Green Sabre på, (sista uppdraget i Los Santos) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Inte jag som tagit bilden men jag har en sån stående i mitt garage i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Inte jag som tagit bilden men jag har en sån stående i mitt garage i SF Vad är det för något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vad är det för något En bugg av en NRG500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 En bugg av en NRG500 Vet du hur man får den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vet du hur man får den? Nej jag minns inte, det står i någon annan mycket äldre tråd vet jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Nån som vet så säg! Vill gärna ha en sån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts