gta_san Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Men hur vet man vilka bilar man kan modda där för den som bloba la upp finns ju inte med i wang cars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Gta san, kan du inte minska din bild? den är alldeles för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Men hur vet man vilka bilar man kan modda där för den som bloba la upp finns ju inte med i wang cars Bloba har moddat en Slamvan. Det kan du göra på Loco Low i LS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jaha ok tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Men jag ska hitta en bild först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Minska ner den du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Bloba , japp din var över fet ... skullat bara varit finare sideskirts! men jag brukar göra min så exackt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Okej Jag Låter efterbliven men Hur F*n minskar man bilden?? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Okej Jag Låter efterbliven men Hur F*n minskar man bilden??:"> Ifall du har Photoshop gör du det jätteenkelt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 F*n !#*"¤!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Det fungerar väl bra i många andra fotoredigeringprogram också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Äh Jag tar denna Tillbax Till Forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Här är en bild på min söta lilla kombi också: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Här är en bild på min söta lilla kombi också: Är det en Stratum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Japp det är de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Der lite ut som en moddad VW golf.Den gammla versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Kan inte ni snacka om detta i Modding t.ex Nej, för dom snackar om att modda(alltså i spelet) bilar i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Flyttat bilen till sida 3 med det andra inlägget... Redigerad 5 mars, 2005 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Var moddar ni till era bilar , och får de fina feta bodykitsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts