the_gta_robin Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag har laddat ner "IMG Tool från GTAsajten (http://www.gtasajten.com/gtavc/d_editorer.php) Och när jag ska ta bort Tex Sanchez.dff så står det bara: "Dir file error....Might be in use...Exiting..." (Fel...kanske används...avslutar) Men den avslutar alldrig något.. inget händer.. vad ska jag göra??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Är spelet igång? Om inte, testa bara ändra namn isf att ta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Högerklicka på Rockstar games-mappen -> Kryssa ur Skrivskydd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Högerklicka på Rockstar games-mappen -> Kryssa ur Skrivskydd. Tack så jätte mycket!!! Jag älskar er!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Vart kan man hitta Sea Sparrow (Dator)??? Redigerad 25 februari, 2005 av the_gta_robin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanp Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Bakom villan din Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Bakom villan din Vilken villa??? En till fråga: Vart kan man ladda ner DMAGIC'S WHEEL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Vilken villa??? En till fråga: Vart kan man ladda ner DMAGIC'S WHEEL??? 1. Stora som man tar över. 2. Kolla i den klistrade tråden i modding forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 1. Stora som man tar över. 2. Kolla i den klistrade tråden i modding forumet. Okej tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts