Patrik Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Senast jag gjorde en så ides jag inte fortsätta efter hälften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Bara för att man har hög iq behöver man inte vara smart det handlar om att tänka logiskt och sån skit! jag gjorde ett iq test när jag var 9 är och då fick jag 101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 gjorde det nu och fick 133 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Är medlem i mensa så jag antar att jag inte behöver säga så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Är medlem i mensa så jag antar att jag inte behöver säga så mycket mer. Sen är ju frågan hurvid det stämmer eller inte. Men jag körde bara det där lilla testet. fick 18/18. Förstår inte vad det svåra var. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Sen är ju frågan hurvid det stämmer eller inte. Men jag körde bara det där lilla testet. fick 18/18. Förstår inte vad det svåra var. :\ Kan leva med att du inte tror på mig. Men som sagt, iq handlar inte om allmänbildning eller åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 IQ är ett mått på hur man tänker logiskt...fick 115. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag fick bara ett stort streck.... vad menar dom? men iaf tror jag fick runt typ 140-150 eller nog, bara gissa sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Orkar bara göra till elfte "frågan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 106 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Fick 130 men bara för man tänker logist betyder det inte att man är smart En kille i min klass är ett riktigt mattegeni men vet inte vad D-day är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 106 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 121 på mensa.dk (Jädrigt bra för en som går i sjätte klass, som jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts