Tackleberry Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) De flesta har troligen testat sitt IQ någon gång. Troligen också de flesta på www.mensa.dk. Om inte, gör det. Ni kommer tycka att jag är sent ute med att skriva detta, men kan ni inte skriva vad ni fick för resultat i denna tråd? Gör testen bara en gång för att vara rättvis mot er själv. Mina resultat: www.mensa.dk - 126 i IQ (ett år sedan...) www.mensa.se - Där fick jag 14/18 på provtestet. Efter du har gjort det kan du göra ett till. Det finns det lätta och det svåra. På det svåra fick jag 13/18. (slarvade lite - för jobbigt efter ett tag...) Som sagt är detta troligen inget nytt för er, men skriv era resultat isf. Om ni ända vill klaga - så gör inte det, skit i tråden isf! Redigerad 24 februari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Hade 130 Skrev fel Redigerad 25 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 107 tror jag att jag fick. Gjorde det dock i en stressad situation så mitt resultat hade troligen kunnat varit bättre. 107 är under medel i sverige tror jag. 15/18 på det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) *Borta* Skit samma :"> Redigerad 24 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag hade 102 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 15/18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Finner mig smart nog som jag är utan bevis, faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Finner mig smart nog som jag är utan bevis, faktiskt! .. Eller så vågar du inte berätta vad du fick? Men jag säger som Okka, jag behöver inget test jag heller, jag är smart och det vet jag själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Stora ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 .. Eller så vågar du inte berätta vad du fick? Men jag säger som Okka, jag behöver inget test jag heller, jag är smart och det vet jag själv. Vill inte låta tjatig... Men jag håller med HOWHOW och okka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 .. Eller så vågar du inte berätta vad du fick? Men jag säger som Okka, jag behöver inget test jag heller, jag är smart och det vet jag själv. Haha, faktiskt har jag aldrig gjort ett IQ test...gör jag ett så tror jag då inte att jag kommer få vad som klassas som "dåligt" heller, men visst - nog är det rädsla blandat med nyfikenhet alltid som far omkring inom mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Fick 126, och tryckte slumpvis på de 5 sista frågorna pga trötthet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Gjorde iq för länge då hade jag 130 - över normalt. sen des har jag aldrig vågat göra ett..å tänker inte Redigerad 25 februari, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Fick 122 på ett engelskt IQ-prov för ett tag sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Orkar inte göra skiten igen, har gjort det 3 gånger med en månads mellanrum förut som experiment och och fick 127 varje gång.. men de e väll normalt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag fick 136 på flash-testet och 18/18 på mensa.se för 2 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Pfft, säger om okkie och HOWHOW, jag är smart och det vet jag. I de där jävla testerna mäter man bara IQ:n med personerna som skapade dem. Bleh, I say. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag orkade inte göra hela så jag fick 94. Men på ett engelskt test så fick jag 117 en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Vet inte om det var samma, men jag gjorde ett för nån månad sen och då hade jag 115 Edit: men bara för man har låg IQ(ok inte jättelåg ) betyder det inte att man är korkad Redigerad 25 februari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts