Guest Kurby Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Men om ni satt i ett låst rum där nyckeln satt på andra sidan, Vem låste då dörren? Mm exakt, tänkte likadant. Nå, vem låste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Köp en hasp och skruva in den. Klart. Funkar ju det också, men jag tycker inte dom är särskilt pålitliga. krävs ju inte mkt kraft för och få upp en dörr som är "låst" med en hasp. Lika bra och byta hela joxet i dörren till en med lås.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Men om ni satt i ett låst rum där nyckeln satt på andra sidan, Vem låste då dörren? Just det, hur fan gick det till? Det vet jag faktiskt inte själv. Det jag har skrivit är allt jag kommer ihåg. Konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Just det, hur fan gick det till? Det vet jag faktiskt inte själv. Det jag har skrivit är allt jag kommer ihåg. Konstigt... Låste dom inte innifrån och kastade ut nyckelen genom dörrspringan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Låste dom inte innifrån och kastade ut nyckelen genom dörrspringan? Som sagt kommer jag inte ihåg, men det verkar ju vara det ända sättet. Isf ganska klantigt av oss... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ja, asså om man har en dörr till sitt rum som inte har nåt lås... finns det nåt sätt att göra så att dörren inte går att öppna från utsidan.. för jag skulle gärna vilja få ha det lite ostört ibland tack för svar! PS. Dörren öppnas innåt Spika för dörren, hoppa ut genom fönstret och gå in i huset. Om du vill in i ditt rum igen är det bara att gå ut ur huset och hoppa in genom fönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Prutta framför dörren, lukten kommer garanterat att hålla folk borta! *INSIDER TIPS* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Funkar ju det också, men jag tycker inte dom är särskilt pålitliga. krävs ju inte mkt kraft för och få upp en dörr som är "låst" med en hasp. Lika bra och byta hela joxet i dörren till en med lås.... Nej, jag vet, men vem orkar förstöra en dörr i sitt hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Nej, jag vet, men vem orkar förstöra en dörr i sitt hem? Förstöra? Vem har sagt att du ska förstöra dörren? Men angående Tackleberry's grej med nyckeln under dörren och det där! Ni kanske gjorde som så att ni satte en nyckel på andra sidan och gick in i rummet sedan stängde dörren och med hjälp av en sax eller annat låste ni dörren och la sedan bort det objekt ni använde. Efter detta så gjorde ni den där "metoden" Kanske, kanske inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men angående Tackleberry's grej med nyckeln under dörren och det där! Ni kanske gjorde som så att ni satte en nyckel på andra sidan och gick in i rummet sedan stängde dörren och med hjälp av en sax eller annat låste ni dörren och la sedan bort det objekt ni använde. Efter detta så gjorde ni den där "metoden" Kanske, kanske inte? Så kan det inte har varit. Lyckas man låsa med en sax gör man det bra, för det är ett nyckehål på dörren. Isf får du förklara hur man låser en sån med en sax... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 26 februari, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Spika för dörren, hoppa ut genom fönstret och gå in i huset. Om du vill in i ditt rum igen är det bara att gå ut ur huset och hoppa in genom fönstret. Det bästa hittils..om dom inte märker fönster-vägen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Så du tror inte att bollen rullar iväg då? Det gör den med största sannolikhet, då den förmodligen glider iväg ett par centimeter med dörren när man försöker knuffa upp den, sedan släpper man dörren (stänger den och då är bollen förmodligen en bit från dörren, och det går att öppna. Ta-da. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts