P-C Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Asså blir man bannad om man har 1.5 skinsen? har hört det.. skaffade det i lördags och det är skitskönt Till CS Redigerad 24 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vad för någe sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Till vad och varför/hur/w00t? Nu vet jag att du menar 1.5 skins i counter-strike men det gör inte alla. Och jag tycker en sån ändå ganska simpel fråga skulle passa bättre i counter-strike topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Den är såna här topicsar man hatar. Nån som tycker det är självklart vad man menar när man pratar nåt om CS. Speciellt när det handlar om "blir man bannad då?". Urk. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Den är såna här topicsar man hatar. Nån som tycker det är självklart vad man menar när man pratar nåt om CS. Speciellt när det handlar om "blir man bannad då?". Urk. :\ Men förlåt Fuckas... ääh.. Urkas jag ställde visst en fråga ... smiska mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Det är okej C-P... ääh.. P-C Men skämt o sido, du borde iaf skrivit att det var CS det handlade om. Inte alla som fattar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Det är okej C-P... ääh.. P-C Oj, den var ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 ´Det var den ju inte..... LOL¨....... OBOY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Oj, den var ny Kan väl tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Haha psycho har 10.1 posts om dan rekord eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 JÄVLAR... headshot..... Shit...... Damn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Haha psycho har 10.1 posts om dan rekord eller? Han är väl en sån där spammer? :\ Men iaf, kanske ska gå ontopic istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ja, det är nog bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Han är väl en sån där spammer? :\ Men iaf, kanske ska gå ontopic istället? Neej jag är baa dum i huvvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Haha psycho har 10.1 posts om dan rekord eller? Inte on-topic ännu... Det är inte rekord. Just nu har Azore 12.5 och Frenzy 12.4. Vet inte om nån har högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Inte on-topic ännu... Det är inte rekord. Just nu har Azore 12.5 och Frenzy 12.4. Vet inte om nån har högre. Uj Uj. Inte visste jag att jag hade så mycket. tänker liksom inte på det och jag tycker inte jag spammar precis men back on topic ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Neej jag är baa dum i huvvet Indeed. Konstigt att du inte har några varningar.. Men vem behöver det när han snart blir bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Indeed. Konstigt att du inte har några varningar.. Men vem behöver det när han snart blir bannad? P-C sluta dryga dig med Urkas och Urkas lika så btw så kan du kolla igen lite Fragbite.com topicar å leta efter just den frågan P-C och Psycho..sa inte Funnylin till dig att skärpa dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Neej jag är baa dum i huvvet Men snälla skärp dig för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 @P-C: NEJ DOM ÄR INTE OLAGLIGA, INTE HLTVMODELS (BARA I CPL) OCH JAG KÖR MED 1.5 HLTV MODELS! Jävla offtopictöntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts