kariya Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag spelar luftgitarr, det är jävligt drag i en sådan, speciellt när fönstrena är öppna Vi är dem ända online Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vi är dem ända online Kalan Nej för jag ska sova nu, dessutom sitter alltid gud (Hultenius) och vakar över oss och ger oss varningar för sånt här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Nej för jag ska sova nu, dessutom sitter alltid gud (Hultenius) och vakar över oss och ger oss varningar för sånt här... D'OH! I thought we had a deal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag spelar luftgitarr, det är jävligt drag i en sådan, speciellt när fönstrena är öppna Woerd, brotha. Jag är fecking Hendrix med elgura. Det bästa är att det inte tar sån tid att lära sig låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 D'OH! I thought we had a deal Du behöver inget instrument? Då sjunger du alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Schpelar mest gitarr nuförtiden, och trummor men annars så spelar jag piano, bas, och är livsfarlig på blockflöjten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Spelar Klaviatur, mest på skoj. Fast har lärt mig att spela troumbone för länge sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Ska kanske köpa en bas... Men man kan inte rocka lika bra med bas som med elgitarr... Har faktiskt en halv akustisk gitarr hemma, men den behöver nya strängar... Vem vet, kanske börjar spela litta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Ska kanske köpa en bas... Men man kan inte rocka lika bra med bas som med elgitarr... Har faktiskt en halv akustisk gitarr hemma, men den behöver nya strängar... Vem vet, kanske börjar spela litta... Klart man kan spela mycket med en bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts