Blues Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vote: Annat Bas Och lite synt(=Keyboard) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Trummot och gitarr =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 NU E DE STOR BOKSTAV... NÖJD? gitarr e rätt kul.. men trummor e roligast... kan spela 1 låt på gitarr... eller en låt.. nån liten truddelut vet inte vilken låt de e från eller nåt Trummor är ju skönast. Synd bara att jag bor i lägenhet. Kan inte ha ett slagvärk hemma, om ni förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Elgitarr. Bor i lägenhet, brukar vakna vid tre med ett skönt riff i huvudet som jag sedan utvcklar till något asbra. Tacka världen för hörlurar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Det stavs väl Synth ? Jag ska också snart köpa lite nya grejer till min gitarr Som hörlurar , nya plektrum , något annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) , nya plektrum , Rekommenderar Wedgie .88mm. Skitsköna, de har en liten inbuktning på ovansidan där man ska ha tummen. Har fem såna, spelar aldrig med andra! Redigerad 24 februari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Dubbelpost tjohej. Jag har märkt att jag får stötar om jag när vid strängarna med armbågen. Inte fan kan det vara bra? Någon som vet vad det beror på och om det kan bli farligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag spelar fiol och trummor Det är en mysig blandning, fiol och trumma. Smaka på det, bara. Fiol... Trummor... Nightwish. Sedan när började allas favorittomte dyrka finnar? Nåja, alla är inte perfekta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag spelar och programmerar stenålderssynthar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 BAS !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vote: Inget instrument alls. Har aldrig blivit av att jag försökt mig på något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Rekommenderar Wedgie .88mm. Skitsköna, de har en liten inbuktning på ovansidan där man ska ha tummen. Har fem såna, spelar aldrig med andra! Låter fint Ska fan ta och köpa några sånna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Lirar trummor, har haft trumset sen slutet av sommarlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Jag har ALT-blockflöjt, jag gick på lektioner men slutade, vill börja spela igen. Harmonica är ju Munspel på engelska. Redigerad 25 februari, 2005 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 I playar elgitarr. tobbe: Får också små stötar då jag nuddar strängarna med armbågen. Skitstörande Ps: Jag har också börjat spela lite synt på senaste tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Dubbelpost tjohej. Jag har märkt att jag får stötar om jag när vid strängarna med armbågen. Inte fan kan det vara bra? Någon som vet vad det beror på och om det kan bli farligt? Hörde om det på musik affären, någon som skulle köpa trådlöst, kommer fan inte ihåg vad de sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hörde om det på musik affären, någon som skulle köpa trådlöst, kommer fan inte ihåg vad de sa. Hmm.. trådlöst.. Köpte trådlösa hörlurar nyligen, men det kan väl inte bero på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ingen aning, vet bara att de skulle köpa något trådlöst till sin bas så han slipper kablar. Tror dock inte de beror på dina lurar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ja själv använder man inget instrument Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Jag spelar luftgitarr, det är jävligt drag i en sådan, speciellt när fönstrena är öppna Redigerad 26 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts