aikjonas12 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ja, vad spelar du för instrument? Jag lirar lite trummor jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Finns redan tre såna här topicar..' vote: gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Finns redan tre såna här topicar..' Aha, sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag spelar Harmonica. Kom inte ihåg namnet på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 @ GTA_PIMP: Munspel vällan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Spelar inget instrument allst... alldeles för dålig. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag spelar Harmonica. Kom inte ihåg namnet på svenska Sökte på google, är det nån sorts munspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Elgitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Sökte på google, är det nån sorts munspel? Jag sökte på google och det hette munspel. Jag måste tipsa alla om att köpa ett för det är roligt att spela och det är kul om man kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag sökte på google och det hette munspel. Jag måste tipsa alla om att köpa ett för det är roligt att spela och det är kul om man kan Tss man ska ju fan lira gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Tss man ska ju fan lira gitarr Nej trummor e de som gäller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Nej trummor e de som gäller... Jo det är ju jävligt kul att spela trummor också iofs ! Offtopic : I den hör Topicen tycker jag att det är bra stämning ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Amatörspelar på min el-gura när jag är full. *stavfel* Redigerad 24 februari, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jo det är ju jävligt kul att spela trummor också iofs ! Offtopic : I den hör Topicen tycker jag att det är bra stämning ! NU E DE STOR BOKSTAV... NÖJD? gitarr e rätt kul.. men trummor e roligast... kan spela 1 låt på gitarr... eller en låt.. nån liten truddelut vet inte vilken låt de e från eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Tss man ska ju fan lira gitarr Självklart ska man lira gitarr. Men jag kan inte stå och lira i garaget för där finns det ingen plats. Och inomhus går inte heller för då skulle min farssa tycka attt det låter för högt. Så det får bli munspel för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Självklart ska man lira gitarr. Men jag kan inte stå och lira i garaget för där finns det ingen plats. Och inomhus går inte heller för då skulle min farssa tycka attt det låter för högt. Så det får bli munspel för mig. Dum farsa Lite måste han väl tåla ? Jag får lira gitarr tills min morsa lägger sig, hon bryr sig inte Ska kanske inreda min vind till en "replokal" Altså så ska jag fixa trumset att ha där och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Elgurra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Dum farsa Lite måste han väl tåla ? Jag får lira gitarr tills min morsa lägger sig, hon bryr sig inte Ska kanske inreda min vind till en "replokal" Altså så ska jag fixa trumset att ha där och sånt Jag kan förstå min farsa ibland. Fast jag skall sluta spela munspel. Jag har lovat mig själv att jag ska köpa en akustisk gitarr under sportloovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Annat, synt, men den spelar jag knappt på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts