Sonic Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 ja jag tycker det att det e litta dött om man jämför med GTA 3. För bilarna. . . ja inte samma känsla längre jag klarat rätt långt nu och. . .ja ingen som håller med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 nää det tycker jag inte ...men det borde va lite mer människor inne på köp centren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 ja jag tycker det att det e litta dött om man jämför med GTA 3. För bilarna. . . ja inte samma känsla längre jag klarat rätt långt nu och. . .ja ingen som håller med mig? verkligen INTE, känslan är fetarem, bättre grafik.. mer coola fordon hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 det e inte dött, men borde finnas mer folk på gatorna och på köpcentren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 ja jag tycker det att det e litta dött om man jämför med GTA 3. För bilarna. . . ja inte samma känsla längre jag klarat rätt långt nu och. . .ja ingen som håller med mig? Det är inte dött. Mer folk på gatorna, och desssutom pratar de med varandra. ' Altså: Värkligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Jag tycker att det är roligare och verkligare, men hade lite mindre än vad jag hade förväntat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 R2D2 >>>> va är de som saknas då som du hade förväntat dig? Jag tycker VC är underbart, fast de är ju GTA III också.. Mitt första intryck va att de va svårt att se korsningarna, men de vande man sej snabbt vid o numera hittar man hur lätt som helst runt Vice City. De andra människorna i stan är ju verkligen mer realistiska än vad de är i GTA III ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Jag tror du har fått det intrycket för att detta är det andra spelet i 3D... Eftersom det va sån förväntan på GTA III så kanske du blev besviken.. Vad vet ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts