mackis Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Nobba mig inte för jag orkade inte använda sök funktionen så jag inte vet om det är gammalt eller nytt. Men det finns en tunnel i mound chilliad (ej motorväg) nära skrot grejen som är brevid berget. Värd en tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Är det den jättekorta tunneln som finns en bit upp på berget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thunder fart Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Skrot grejen? ve e de för ngt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Skrot grejen? ve e de för ngt?? Det är ett ställe precis brevid Mount Chiliad dä det är massa skrot ock annat skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Kan nån peka ut på karta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Kan nån peka ut på karta?? Jag kan inte peka ut men jag kan förklara. Du ser de tre fyrkanterna på höger sida av berget där ligger skrottippen. Därifrån är det bara att gå upp en bit mot bergets topp, när du kommit en bit ser du en tunnel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vad finns det i tunneln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vad finns det i tunneln. Ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Är det en riktig tunnel eller är det en grotta gjord av Moder Jord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Är det en riktig tunnel eller är det en grotta gjord av Moder Jord? Det är nog mest en grotta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Det är nog mest en grotta Nja det vill jag inte kalla det. Är ju hur kort som helst, och man ser till andra sidan helt utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Nja det vill jag inte kalla det. Är ju hur kort som helst, och man ser till andra sidan helt utan problem. Men det är ingen tunnel heller. I så fall så tycker jag att det är en blandning mellan grotta och tunnel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ett hål i berget som inte går att göra ng i mer än sånt som ändå går och göra varsomhelst annars så med andra ord nej den e inte värd lite tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ett hål i berget som inte går att göra ng i mer än sånt som ändå går och göra varsomhelst annars så med andra ord nej den e inte värd lite tid. Jag hade polisen efter mig en gång. Så stog jag därinne men det bra var att polishelikoptern inte kunde skjuta mig. Satt så dålig är inte den tunneln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts