Pico Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Jo, du har rätt. Alla trådar äldre än sex månader bör raderas. Inte tjura för att du necropostade nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walle51 Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Jo, du har rätt. Alla trådar äldre än sex månader bör raderas. Inte tjura för att du necropostade nu. ja tjurar inte hehe men du har rätt ialla fall att alla inaktiva trådar bör raderas Redigerad 26 oktober, 2007 av walle51 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 PS. Jag skulle också vilja veta om det är fel att lysna på musik som man gillar, om man ska bli kallad rassist bara föra att man lyssnar på vikingarock.... .DS.ja tjurar inte men du har rätt ialla fall att alla inaktiva trådar bör raderas Jag tycker det aldrig är fel att göra som man själv känner, så länge det inte bryter mot lagen dvs. så det är inte "fel" att lyssna på vikingarock. jag själv lyssnar smått på det. sen blir även jag kallad rasist för jag använder amerikanska flaggan/sydstatsflaggan i min raggarbil och även på jackan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Svenskar är germaner, inte arier. Ett germanskt folkslag ja men det betyder ju inte att de inte räknas som ariska av diverse rasbiologer. Finns rätt mycket olika definieringar om man har lust att läsa om det. http://en.wikipedia.org/wiki/Aryan_race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts