Jump to content

Vikingarock

hubbert
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fel. Mina svarting kompisar gillar ultimathule, och eftersom jag inte lyssnar på det är det dom som tvingar på mig det och inte tvärtom.

Och sen så är ju dina "svartingkompisar" 90 % av befolkningen också...

Det finns inget rätt eller fel, Det finns säkerligen någon nasist som lyssnar på vikingarock, men det gör inte det till nasistmusik...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 years later...
Hmpf, välkommen till forumet. Här drar vi inte upp snart tre år gamla trådar.

Rapporterad!

...men om han hade skapat en ny tråd för att diskutera huruvida vikingarock är 'rasistmusik' (och kommit med det inlägget; att han gör en undersökning kring vikingarock) hade någon sagt "Här söker vi minsann innan vi skapar nya trådar!"

Tycker att det var okej, då han faktiskt tillför något; det är inte som att han gräver upp en tre år gammal tråd genom att säga typ "LOL!".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...men om han hade skapat en ny tråd för att diskutera huruvida vikingarock är 'rasistmusik' (och kommit med det inlägget; att han gör en undersökning kring vikingarock) hade någon sagt "Här söker vi minsann innan vi skapar nya trådar!"

Tycker att det var okej, då han faktiskt tillför något; det är inte som att han gräver upp en tre år gammal tråd genom att säga typ "LOL!".

Japp. Det är helt i sin ordning imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor