hubbert Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Är vikingarock rasist musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Rasistmusik. Och nej, det är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Är vikingarock rasist musik? Inte säker , men tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Nope. Se skillnaden, vikingarock, Vitmakt musik. Du hör skillnaden, vikinga rock handlar om kärlek och vitmaktmusik om hat. 2 helt olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Nupp, som Carolus sa, vikingarock handlar om kärlek och hopp medan vitmakt musik bara är aggregationer och hat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Nope. Se skillnaden, vikingarock, Vitmakt musik. Du hör skillnaden, vikinga rock handlar om kärlek och vitmaktmusik om hat. 2 helt olika saker. Vilket föredrar du då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Inget av dom.. Ogillar rock i alla dess former. Antar att du gissa på vitmakt musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Inte säker , men tror det. Sen är du efterbliven också. @Carolus: Fördjävla bra sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 24 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Nej jag är inte efterbliven . Men man kan inte veta allt Då ska man inte yttra sig om folk som vet har yttrat sig. Ta lärdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Då ska man inte yttra sig om folk som vet har yttrat sig. Ta lärdom. Det var inte xtree, som skickade det , det var jag För han har varit inloggad här så alltid när jag startar firefox så är han inloggad =/ så förlåt xstreem och alla andra. Det var jag som skrev det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Nope, vikingrock är inte rasistmusik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Är vikingarock rasist musik? Det är inte rasistiskt men det flesta som lyssnar på det är rasister(eller smygrasister) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Det är inte rasistiskt men det flesta som lyssnar på det är rasister(eller smygrasister) Fel. Mina svarting kompisar gillar ultimathule, och eftersom jag inte lyssnar på det är det dom som tvingar på mig det och inte tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Fel. Mina svarting kompisar gillar ultimathule, och eftersom jag inte lyssnar på det är det dom som tvingar på mig det och inte tvärtom. Och sen så är ju dina "svartingkompisar" 90 % av befolkningen också... Det finns inget rätt eller fel, Det finns säkerligen någon nasist som lyssnar på vikingarock, men det gör inte det till nasistmusik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walle51 Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Är vikingarock rasist musik? ja gör en undersökning huvida vikingarock är rassist musik eller inte.. personligen tyckar jag inte det... man kan inte bli kallad rassist för att man tycker att tex ultima thule eller völundsmed/HEL är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Hmpf, välkommen till forumet. Här drar vi inte upp snart tre år gamla trådar. Rapporterad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Hmpf, välkommen till forumet. Här drar vi inte upp snart tre år gamla trådar. Rapporterad! ...men om han hade skapat en ny tråd för att diskutera huruvida vikingarock är 'rasistmusik' (och kommit med det inlägget; att han gör en undersökning kring vikingarock) hade någon sagt "Här söker vi minsann innan vi skapar nya trådar!" Tycker att det var okej, då han faktiskt tillför något; det är inte som att han gräver upp en tre år gammal tråd genom att säga typ "LOL!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 ...men om han hade skapat en ny tråd för att diskutera huruvida vikingarock är 'rasistmusik' (och kommit med det inlägget; att han gör en undersökning kring vikingarock) hade någon sagt "Här söker vi minsann innan vi skapar nya trådar!" Tycker att det var okej, då han faktiskt tillför något; det är inte som att han gräver upp en tre år gammal tråd genom att säga typ "LOL!". Japp. Det är helt i sin ordning imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Jag har aldrig lyssnat på vikingarock så jag vet faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts