PluOntS Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Själv tycker jag "Reservoir Dogs" och "Pulp Fiction" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Reservoir Dogs tätt följd av Pulp Fiction Sen Jackie Brown och sist Kill Bill filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Reservoir Dogs tätt följd av Pulp Fiction Sen Jackie Brown och sist Kill Bill filmerna Du läser mina tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Kill Bill... såg Vol. 1 för snart en vecka sedan... ska se Vol. 2 nu på helgen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Plupp fiction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 EFtersom jag bara sett Pulp Fiction och Kill Bill filmerna måste jag nog säja Kill Bill Vol. 1 eftersom jag tyckte att Pulp Fiction var lite rörig :"> . Eller ni fattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) EFtersom jag bara sett Pulp Fiction och Kill Bill filmerna måste jag nog säja Kill Bill Vol. 1 eftersom jag tyckte att Pulp Fiction var lite rörig :"> . Eller ni fattar? Sorry, för dubbel post. Redigerad 24 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Kill Bill såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 1 Pulp Fiction 2 Reservoir Dogs 3 Kill Bill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Då jag inte har sett varken Reservoir Dogs, Jackie Brown eller Kill Bill så säger jag From Dusk Till Dawn eller Pulp Fiction. Dock lär säkerligen min uoofattning ändras när jag sett den andra filmerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Resorvair Dogs och Pulp Fiction...ursäkta att jag inte viker undan och säger någon annan, men se så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Pulp fiction Som ni ser i min ava. Redigerad 24 februari, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 True Romance... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Pulp Fiction är bäst, alla kategorier, men Jackie Brown är lite seriösare och är roligare att se på. Kanske beror på att jag har sett Pulp för mycket... Kill Bill Vol. 2 är jäkligt bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Kill Bill, vol 1/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Reservoir dogs och Jackie Brown är hans bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Pulp Fiction riktig gammal klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Tarantino ska regissera sista avsnittet av CSI... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 1.Pulp Fiction 2.Reservoir Dogs 3.Kill Bill Vol. 2 (from dusk till dawn) 4.Jackie Brown 5.Kill Bill Vol. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Tarantino ska regissera sista avsnittet av CSI... Säsongsfinalen av säsong 5 har jag hört. Vart har du sett att det ska vara det sista avsnittet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts