RavenE Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Det finns en bil som man ska Exportera som heter Comet. Det står en vid golfbanan, men man kan inte ta den....varför kan man inte det? Man kan ta alla bilar på parkeringen, men inte den. Vet ni ngt annat ställe där man kan hitta den? (Helst parkerad, så man slipper åka runt och leta..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Prova att ta en motorsåg och såga sönder ena dörren. ett tips: spring och tryck på ring så CJ drar igång motorsågen fast han inte vifftar med densen så trycker du bara upp den mot bildörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Det finns en bil som man ska Exportera som heter Comet. Det står en vid golfbanan, men man kan inte ta den....varför kan man inte det? Man kan ta alla bilar på parkeringen, men inte den. Vet ni ngt annat ställe där man kan hitta den? (Helst parkerad, så man slipper åka runt och leta..) Åk till den vid golfbanan, det ska finnas en strand i närheten sprin ner till strankanten sen tillbaka. När du kommit tillbaks ska den vara öppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag tror det är tjejen som är golfare som äger den hon man kan bli tillsaman med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag tror det är tjejen som är golfare som äger den hon man kan bli tillsaman med Men hon har en likbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag tror det är tjejen som är golfare som äger den hon man kan bli tillsaman med Hon är inte golfare.. hon är sjuksjöterska som gör Yoga i i utkanten av golfbanan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Cometen går att ta gå dit på dan men om den e låst spring i väg en bit och gå tillbaka så brukar den va öppen...(man kan inte slå/såga söder dörrar på låsta bilar.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don_Corleone Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Bogsera den till hamnen. Det gjorde jag och jag e värsta KooL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts