PluOntS Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Skulle vara fett grymt om man skulle kunna modda Liberty City till New York, eller vad tkr ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Är ju redan ganska likt New York. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Äsch, va inge Redigerad 24 februari, 2005 av sajko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Skulle vara fett grymt om man skulle kunna modda Liberty City till New York, eller vad tkr ni? Jaa visst, börja du så hänger vi andra på om några år! *ironi* (Så dom små förstår) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jaa visst, börja du så hänger vi andra på om några år! *ironi* (Så dom små förstår) Hm, små? Åldergränsen var ju 13 år här? Och när man är 13/över så är man inte lika IQ befriad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Liberty city ÄR väl New york? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Hm, små? Åldergränsen var ju 13 år här? Och när man är 13/över så är man inte lika IQ befriad. Ehh, skulle man vara stor när man är 13år? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Ehh, skulle man vara stor när man är 13år? Nej. Det påstod han inte heller, han påstod att man har lättare för att lösa uppgifter(IQ) när man är 13 år istället för 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Man e ju typ barn när man e 13, vilken klass blir d? sexan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Ehh, skulle man vara stor när man är 13år? Nej. Du verkar inte veta vad IQ är för något. Och om du vet det så tror jag nog att du missförstod mig. Om du missförstod mig: Titta på Cortez post. Och du sa "så att dem små förstår" och för att kunna förstå att du är ironisk så behöver man åtminsone lite intelligens, och måttet på intelligens kallas för "IQ".. Redigerad 1 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Bra skulle inte sagt de bättre själv! men [ontopic].... Det skulle faktiskt va ganska grymt me t.ex New york Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Bra skulle inte sagt de bättre själv! men [ontopic].... Det skulle faktiskt va ganska grymt me t.ex New york Jo, det roliga är ju det att Liberty City "är" New York.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Mm men ja tycker inte Libery city liknar New york... Inte änns nära.. Såå tycker faktiskt de skulle va as tufft me stora höghus o sånt tycker inte du de el? Redigerad 1 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Det påstod han inte heller, han påstod att man har lättare för att lösa uppgifter(IQ) när man är 13 år istället för 12. Skulle man vara smartare när man är tretton istället för tolv? Det är ett år vi snackar om. Nej du, det köper jag inte, kom igen när du har starkare argument! Om du missförstod mig: Titta på Cortez post. Okej, då är det ett missförstånd som har inträffat. Punkt slut. Redigerad 2 mars, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Tjena hejsan! jag e tillbaks;) det finns en gta new york mod som holler på att göras jag vet det eftersom jag nämligen är med i deras crew team! ^^ spana in den http://www.gtany.pt.to/ den är färdig om ca ett år.... btw kan ni alldrig sluta o bråka!! det e så barnsligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Man e ju typ barn när man e 13, vilken klass blir d? sexan? Det blir sjuan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Och alla 15-åringar (som jag) är ju sååååååååå jävla stora asså, helt otroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Men asså vad e problemet??? Nu tycker ja att vi går [Ontopic].... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Först vill jag bara säga en sak: Ni som vill snacka om 13-åringars IQ eller vad fan det är ni håller på med kan ju göra en egen topic om det.. annars ska ju igentligen Liberty City likna new York fast dom har inte lyckats särskilt bra enligt mig, till skillnad mot Los Santos, San fierro och Las Venturas där dom nästan lyckats återskapa exakta kopior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Ursäka mitt otrevliga beteende men blev faktiskt rätt trött.. Cool sida Grim(Back Redigerad 2 mars, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts