Durka Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Hej Jag undrar hur man får Multiplayer till GTA Vice City??? Vilket program ska man ha? Och hur ska man installera och vart? Skulle vilja ha en lika bra guide till det som det var till moda bilar.. skulle bli jätte glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 MTA* Multi Theft Auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 MTA www.mtavc.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 E där fortfarande servrar uppe? O framförallt e där fortfarande folk som lirar? har aldrig orkar bry mig om o testa de då koden va så kass gjord.. alla hackar ju fram som värsta lagget.. lite småtrokigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 E där fortfarande servrar uppe? O framförallt e där fortfarande folk som lirar? har aldrig orkar bry mig om o testa de då koden va så kass gjord.. alla hackar ju fram som värsta lagget.. lite småtrokigt Det är många personer som spelar det, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts