Andromada Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ja, vad är skillnaden? Är det bara nätverks adp. och att den är mindre? INGA skillnader på processorerna eller grafiket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ja, vad är skillnaden? Är det bara nätverks adp. och att den är mindre? INGA skillnader på processorerna eller grafiket? Nej det är väl den ända skillnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Om det var grafik o processor skillnad så kan den inte heta playstation 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Fläkten låter mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Den är mindre har ett nätverkskort och låter mindre.. jag har den och jag har haft den stora.. Inge speciellt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Lilla ps2 har ingen surrande fläkt och nätenheten är extern, sen har den närverksadapter inbyggt det e typ den enda stora skilnaden [ love my little PS TWO] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Sen kan inte PS Two använda de gamla PS2 multi-tapsen heller. Utan man måste köpa ny, specialgjord för PS Two. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Sen kan man koka kaffe på den, den blir rätt så varm efter några timmars spelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Man kan ju inte heller använda hårddisk till den samt att den är kräsnare mot brända skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Den har inbyddg IR port också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Den lilla är gjord i Kina. Alltså dålig kvalité medans dem stora är gjorda i Japan vilket är bra kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag har nyss köpt en stor och ja tycker inte fläkten låter så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Den lilla är gjord i Kina. Alltså dålig kvalité medans dem stora är gjorda i Japan vilket är bra kvalité. Det är olika beroende på vilken modell man har. Dessutom sjunker inte kvaliten, dem bygger bara ihop dme i Kina, delarna görs i Japan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Har ett litet, tycker inte det låter mindre och har inte märkt någon skillnad utom att det är mindre i storleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag har nyss köpt en stor och ja tycker inte fläkten låter så mycket Om du köpt den i affär så har du en mellanmodell med tyst fläkt, en polare til mig har en sån.. jag hade den första modellen och den lät otroligt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det är olika beroende på vilken modell man har. Dessutom sjunker inte kvaliten, dem bygger bara ihop dme i Kina, delarna görs i Japan. Helt fel. Delarna är gjorda i Kina. Inget av den kommer från Japan. Varför tror du linsen (lasern) är så kräsen som nån sa här på forumet. För att den är gjord i Kina. Ja hade en PS One i några månader och den pallade inte alls lika mycket som den stora Ps1. Min PS1 lever fortfarande men inte Ps One. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Storleken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Japan knäcker kina rätt bra, kina är efterblivna. Enligt mig så låter alla ps2 som sågverk typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Japan knäcker kina rätt bra, kina är efterblivna. Enligt mig så låter alla ps2 som sågverk typ. Den nya har en ljudnivå på typ 14db. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts