ZalCiNoWa Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 var kan man ladda ner helversion an tgf!??????? Man kan nog ladda på Ka*aA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 ja men då måste man registera sig! och det kostar pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 hela TGF går inte att ladda hem från KaZaA, det finns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Multimedia Fusion är ju det bästa programet när man ska göra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 nej, det bästa från clickteam är ju Jamagic 3D..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 (redigerad) kanske det? men när jag testade Multimedia Fusion så var det skitsvårt o fatta hur man gör??? vad är jamagic för nåt Redigerad 21 december, 2002 av pocket_brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 mohahhahaha! nu har jag hela tgf! jag laddade hem det och kollade vad registerings koden var på google och installera hela spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 Om du har hela kan du väl göra om demot till *.exe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 det går inte för när öppnar spelet så kommer det bara fram en bana där det är massa prickar överallt! men du Wildhawk jag kan ge dig 3 st koder till tgf så du kan få helversionen! vill du de!????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts