Conny_S Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Splinter Cell CT single player demo finns ute nu, finns att tanka på bla: www.gamespot.com (Medlemsskap krävs) och download.com (Verkar vara nån error i skrivande stund. Detta demo skall bli väldigt skoj att testa, är ju SP fan. Tanka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Tankar just nu. Har alltid tyckt att splinter spelen är bra, men de är fan de mest linjära spel jag spelat. Nu har de tjatat så mycket om att detta inte skulle vara linjärt, men det får vi se. EDIT: Lika rakt som förr? Sam känns mycket trögare/klumpigare att styra Fortfarande för lätt på hard Tycker inte om grottbanor(na). Dock är banorna mycket längre än vad de var i de tidigare spelen vilket är ett +. Kan bli bra.. Nu fick jag bara spela den sortens av banor som jag hatar.. Redigerad 26 februari, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts