Nord Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Ehrm, tack? Jag fick ingenting så att jag teg, jag ville bara att vi skulle gå ontopic. Nähä, så det fick du inte?!. När jag hade rätt på alla mina punkter och du insåg det så blev du tyst. Du teg allstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Nähä, så det fick du inte?!. När jag hade rätt på alla mina punkter och du insåg det så blev du tyst. Du teg allstå. Jag sa ingenting emot dig eftersom att jag ville att vi skulle gå ontopic, om du vill fira för att jag inte orkar/har tid med att bråka med dig så visst, gör det. Redigerad 4 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag sa ingenting emot dig eftersom att jag ville att vi skulle gå ontopic, om du vill fira för att jag inte orkar/har tid med att bråka med dig så visst, gör det. Nej det är för att du inte KAN bråka med mig för du vet att i slutändan så är det jag som vinner alla diskussioner. Och du behöver inte säga något annat för alla vet att det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Nej det är för att du inte KAN bråka med mig för du vet att i slutändan så är det jag som vinner alla diskussioner. Och du behöver inte säga något annat för alla vet att det är så. Snälla någon.. Jaja, tro vad du vill.... Vi säger väll så ifall det får dig att må bättre. Titta Här.. [/end] <-- DVS att jag inte kommer svara på fler av dina posts i denna topic. Redigerad 5 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Snälla någon.. Jaja, tro vad du vill.... Vi säger väll så ifall det får dig att må bättre. Titta Här.. [/end] <-- DVS att jag inte kommer svara på fler av dina posts i denna topic. Uppfattat. Men du, jag tror inget. Jag VET. Vill bara att vi ska ha ett trevligt forum med vårdat språk och där alla visar alla respekt. "Ger man respekt, bemöts man med respekt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts