Gremro Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Är på 60% cirka.. När jag tidigare idag skulle loada blev de "load failed". loadar igen med samma resultat. Har provat att starta om hela konsollen men då startas det ett nytt game. Har hört att andra personer råkat ut för samma sak, någon som vet vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Är på 60% cirka.. När jag tidigare idag skulle loada blev de "load failed". loadar igen med samma resultat. Har provat att starta om hela konsollen men då startas det ett nytt game. Har hört att andra personer råkat ut för samma sak, någon som vet vad jag ska göra? Samma fel för mig! Ja kan bara öppna dom om dom ligger på 1 och 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Prova att ta utt skivan.sen sätt i skivan och sätt in minnes kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gremro Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Samma fel för mig! Ja kan bara öppna dom om dom ligger på 1 och 2 Ja har sparat på 8an.... ska köra 1an i fortsättningen, om ja orkar börja om vill säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ja har sparat på 8an.... ska köra 1an i fortsättningen, om ja orkar börja om vill säga Japp! ettan eller tvåan går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Spara på två filer utifall att det händer igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts