guardian Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Tjena! jag håller på att konvertera en bil från VC till MAFIA. då undrar jag om det är dummysarna som gör så bilen kan bli buckligoch så den blir solid, men ändå fast jag har dummys blir inte bilen bucklig. hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Bilen är bucklig? Kan det inte det bero på normalserna? Dummysarna ska ju inte ens synas. Dom är ju bara där så alla delar hamnar rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Bilen är bucklig? Kan det inte det bero på normalserna? Dummysarna ska ju inte ens synas. Dom är ju bara där så alla delar hamnar rätt. Jag menar typ, hur gör man så bilen kan bli bucklig i mafia? ett till problem: hur gör jag rutor som går att skjuta sönder i mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jaha, nu läste jag fel. Trodde du konverterade från Mafia till VC. Men iom att det inte var så så är det nog bäst att jag är tyst helt o hållet, då jag inte kan ett skit om Mafia-moddning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Tjena! jag håller på att konvertera en bil från VC till MAFIA. då undrar jag om det är dummysarna som gör så bilen kan bli buckligoch så den blir solid, men ändå fast jag har dummys blir inte bilen bucklig. hjälp Vilken bil är det du konverterar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Vilken bil är det du konverterar? Deluxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts