xstreem Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jaha ännu en bildtopic då Fast den här gången vill vi se bilder på era instrument ! Jag har ingen bild på mig men det kommer. Så posta nu era bilder här ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ojsan ! Detr var jag som postade det ! För när Xstreem var hemma hos mig så sparade han sitt lösen så jag hade gllömt logga ut. Ärligt nu xstreem ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Min Ibanez Min "studio", där konst skapas. Peavey'n är en 50-wattare, men jag spelar jämt med lurar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Postar jag mitt då http://www.musikborsen.se/itm_img/big_103696.jpg Min Yamaha Sen ha jag en Peavey förstärkare på 15 watt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Det är fint när du använder smilyes i varje mening och dessutom bara (: P). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Det är fint när du använder smilyes i varje mening och dessutom bara (: P). Trevligt att du kommer hit här och förstör stämningen också! Jag vet att jag gör det och jag försöker avänja mig med det Se där kom det igen, automatiskt. skitjobbigt tycker jag själv. Bara för jag alltid skriver det på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Förstör gör jag inte. Men det ser så fult ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag har inget instrument... kan inte spela heller, förutom några självlärda låtar på synth... dvs barnen i bullebyn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Har inget intrument men vi har ett piano där hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Giterren . Jag har en bas också... Men jag tar upp den senare... Att tillägga: Den har en mörkare färg... Redigerad 24 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Surt bara att jag inte orkar spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Surt bara att jag inte orkar spela. Fan vad nice Varför spelar du inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Fan vad nice Varför spelar du inte ? Orkar/hinner inte. Lite synd faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Orkar/hinner inte. Lite synd faktist. Ok ok .. vafan ! Det var jag som postade det Stell.. Jag fattar inte vafan mitt firefox vill ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ok ok .. vafan ! Det var jag som postade det Stell.. Jag fattar inte vafan mitt firefox vill ... Haha, jag kan se det. Ni har samma IP atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Haha, jag kan se det. Ni har samma IP atm. Bara för han sov över här för ett par dagar sen så sparar min Firefox hans Identidet så den loggar in här på forumet automatiskt.. så tänker jag inte på det helt enkel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Den jag har nu... ska köpa en Warlock i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Den jag har nu... ska köpa en Warlock i sommar När jag lärt mig spela något ska jag det med Eller kan ju iofs spela några låtar , men mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Märk väl att detta inte är ett foto av min gitarr utan en bild på samma modell LPn Redigerad 24 februari, 2005 av GrandTheftCarl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Den jag har nu... ska köpa en Warlock i sommar Är det en Cort pottzork? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts