The General Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Kan någon fusket för att få en motorcykel? Jag vet att det finns, jag har sett någon trycka in det så att det kom fram en motorcykel. Egentligen så är det den snygga motorcykeln som finns på flygplatsen i SF som kommer fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shabazz Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Du kan ju alltid skriva in ninjakoden... så blir det inte så svårt att hitta en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vad är ninja fusket för nåt? off-topic. någon som vet hur många låtar man kan ha på sin "egen" kanal på .tex GTA VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vad är ninja fusket för nåt? off-topic. någon som vet hur många låtar man kan ha på sin "egen" kanal på .tex GTA VC? Du borde söka om hur man gör en egen kanal på VC forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Kan någon fusket för att få en motorcykel? Jag vet att det finns, jag har sett någon trycka in det så att det kom fram en motorcykel. Egentligen så är det den snygga motorcykeln som finns på flygplatsen i SF som kommer fram. den snubben har gameshark och kan pluppa fram NRG's med en knapptryckning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts