Wild_hawk Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 man kan väll inte få alla Hidden Packages om man inte gort vissa uppdrag eller? köpt vissa hus eller nått sånt. jag är på uppdraget death row kan jag hitta alla då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 det krävs att du köper vissa företag för att kunna komma in till dom, i filmstudion finnsn det 3 st hp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 det krävs att du köper vissa företag för att kunna komma in till dom, i filmstudion finnsn det 3 st hp ja men den kan man ju flygga till så den är inget problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 ja men då behöver man en helikopter. man kan ju oxå använde dodo koden, men då går det inte att få 100% längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 (1)man kan väll inte få alla Hidden Packages om man inte gort vissa uppdrag eller? köpt vissa hus eller nått sånt. (2)jag är på uppdraget death row kan jag hitta alla då? 1. Ja 2. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts