The General Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 När jag åker till SF för att ta över de två gängterretoriumen som ligger nordväst på kartan så är mina gängmedlemmar från Grovestreet där. Jag har aldrig startat krig där men ändå så är mina vänner där och inga andra gäng, dessutom så är det mörkgrönt markerat där och inte ljusgrönt som i LS. Vad betyder det och vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Kan vara en bugg+ du kan inte ha gäng territoriom(stavning) i SF .De finns bara i LS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Kan vara en bugg+ du kan inte ha gäng territoriom(stavning) i SF .De finns bara i LS. Jag tror han menar gängområdet i LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag tror han menar gängområdet i LV. Gäng territorie/gängområde "potados, potedos" Saksamma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Jag tror han menar gängområdet i LV. Gäng territorie/gängområde "potados, potedos" Saksamma... Vad är det som är så saksamma med mitt svar? Redigerad 24 februari, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Gängområde eller gäng territorium, saksamma vi fattar vad han menar! Alla har blivigt så snabba att gnälla och hacka på varann, Azore (stavning?!) Du är gammal här förhållandevis iallafall, jag brukar alltid läsa vad du skriver. du vet vad jag menar! Samma sak i en annan tråd jag tror det var du som påpekade det och stod på hans sida, Det var en ny som komentera nåt och genast var det nån som attackera med: det var gammalt.... eller det stavas inte så och så... så till alla: Komigen det finns alltid nya snubbar som precis köpt spelet och kan nada om det och frågar sånt som vi hjälpt varann med för månader sedan. Låt dem fråga ni behöver ju inte svara om ni inte vill. ha det gutt allihop och ha en trvligt lov... (som har turen att ha det nu) Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Gängområde eller gäng territorium, saksamma vi fattar vad han menar! Alla har blivigt så snabba att gnälla och hacka på varann, Azore (stavning?!) Du är gammal här förhållandevis iallafall, jag brukar alltid läsa vad du skriver. du vet vad jag menar! Samma sak i en annan tråd jag tror det var du som påpekade det och stod på hans sida, Det var en ny som komentera nåt och genast var det nån som attackera med: det var gammalt.... eller det stavas inte så och så... så till alla: Komigen det finns alltid nya snubbar som precis köpt spelet och kan nada om det och frågar sånt som vi hjälpt varann med för månader sedan. Låt dem fråga ni behöver ju inte svara om ni inte vill. ha det gutt allihop och ha en trvligt lov... (som har turen att ha det nu) Vice Jag förstår inte riktigt vad du menar just nu.. tommy killer sa: Kan vara en bugg+ du kan inte ha gäng territoriom(stavning) i SF .De finns bara i LS Då sa jag att jag tror The general menar gängområdet i LV.. Vad är det som är så saksamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Men det finns inte gäng territorier i LV eller i SF väl, rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Men det finns inte gäng territorier i LV eller i SF väl, rätta mig om jag har fel. Det finns ett i Bayside i LV. Fast jag har aldrig behövt ta över det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag tror vice24 har missuppfattat det hela. Azore påpekade bara att han kanske menade gängområdena i LV, inte i LS. Azore har inte på något vis klagat på någons sätt att uttrycka sig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Det finns ett i Bayside i LV. Fast jag har aldrig behövt ta över det Jag har aldrig sett det på mini kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag har aldrig sett det på mini kartan. Jag märkte det inte heller först men när jag hade klarat storylinen ploppa det upp i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The General Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Det finns för helvete två territorium i SF jag har en vän som tog över de. Dessutom så köpte jag spelet smma dag som det kom ut, så jag är ingen nybörjare. Jag har klarat alla uppdragen och är snart klar med spelet bara så ni vet. Redigerad 24 februari, 2005 av The General Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Men det finns inte gäng territorier i LV eller i SF väl, rätta mig om jag har fel. Det finns Gäng territorier i både SF och LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Kan du visa det på en karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts