The General Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Har någon sett bigfoot i spelet? Det är vissa som säger att de har gjort det, men jag har inte sett honom någonstans. Iallafall så har en brittiska tidning utlovat en summa pengar åt den som har bevis på att han har sett bigfoot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hejsan! Du är ny här antar jag! Ryktena om att Bigfoot skulle ha existerat i SA uppstod strax efter att spelet släppts. Men nu är det bevisat och bekräftat av R* själva att han inte finns. Så helt enkelt: NEJ! Bigfoot existerar inte på nåt sätt i San Andreas! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The General Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ja, jag tänkte väl det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Så j**la GAMMALT! OlD... KOm du redan på det haha:D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Så j**la GAMMALT! OlD... KOm du redan på det haha:D Acceptera att det finns nya människor också. alla vet inte allting så fort man blir medlem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The General Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag visste om det redan när ryktet kom ut, jag ville bara veta om det var sant. Dessutom så tar jag inte emot sånt snack från fjortonåringar MATTE_91 b***h Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pigani Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Trettonåringar till o med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Hejsan! Du är ny här antar jag! Ryktena om att Bigfoot skulle ha existerat i SA uppstod strax efter att spelet släppts. Men nu är det bevisat och bekräftat av R* själva att han inte finns. Så helt enkelt: NEJ! Bigfoot existerar inte på nåt sätt i San Andreas! Sett att du har skrivit det i ett antal trådar. Vad basserar du det på, har du mejlat till R* och frågat eller sett det på någon hemsida... om tråden blir stängd(vilket jag tror att den blir) så kan du väll PM:a? *nyfiken* Redigerad 24 februari, 2005 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The General Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag läste det på gtasajten.com för ett tag sedan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Sett att du har skrivit det i ett antal trådar. Vad basserar du det på, har du mejlat till R* och frågat eller sett det på någon hemsida... om tråden blir stängd(vilket jag tror att den blir) så kan du väll PM:a? *nyfiken* Det var några som mejlade och fråga Rockstar, och de skrev i klartext att Bigfoot inte var med. Finns nog ingen som vet bättre än de. Iallafall, detta har tagits upp massa gånger, och jag får stötar av min elgitarr , så jag stänger den här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts