BTBoresund Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ja upphörs inte att förvånas av SA! ja har i snitt spelat SA i 1 timme om dagen, först i dag har jag upptäckt att hälso fusket= (Full Health+250000dollar R1, R2, L1, Circle, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up) också fungerar på bilen man sitter i, när man knappar in det. bilen blir alltså helt hel igen. Otroligt att man inte har märkt det för en nu!!! Det vore alltså roligt att se hur många som visste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bajen Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Alltså fy vad gammalt har varit så i liberty,vice också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Alltså fy vad gammalt har varit så i liberty,vice också Jasso! ja då är det verkligen oroligt att man inte har märkt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Finns redan fusk så att man får 250 000 dollar och full liv plus armor..... Och ja..... jag har vetat sen gta 3 kom ut att man kunde hela bilen med liv koden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Visste inte det . har spelat VC och LC men fuskade alldrig av någon anledning så det va en nyhet för mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hade ingen aning om detta, fast jag brukar inte fuska heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hade ingen aning om detta, fast jag brukar inte fuska heller Men då har man i alla fall hjälpt någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag visste inte det, eftersom jag aldrig fuskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag visste det inte men ja kommer aldrig använda det , jag har ju inbyggd anti fusk program i hjärnan som gör att ja inte kan fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag gillar inte fuskare , Gu vad segt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Japp, fick reda på det under LC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts