Andromada Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Kanonjobb! Borde ligga på important topics Hehe, tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Varför tycker jag att jag känner igen bilderna och texten i denna tråden? Jag håller med dig Cortez , den är mycket bekant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag håller med dig Cortez , den är mycket bekant Vid Important Topics är det en informations topic som Kattla har gjort. Där kan man gå in på en sida där det står alla bilarnas riktiga namn. Det är kanske där du sett den förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Tyvärr andromada men du har snott denna topic från en annan sida.Det var min polare som såg detta inlägg på forumet och blev arg.Han hade suttit i ca 2 månader och gjort detta , så kommer du och snor det. Ps ni kan se när topicen e postad.Här e sidan Redigerad 24 februari, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) *borttaget av Ufosxm* Redigerad 25 februari, 2005 av Ufosxm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag läste nånstans att Clover är Cheva Nova (okänd årsmodell).... för övrigt; asbra lista!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Får man hjälpa till så kan jag säga att denna Peugeot skulle kunna vara en BF injektion, även om den inte fanns när GTA släpptes... men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 BF Injection är en bufflad Beach Buggy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Vid Important Topics är det en informations topic som Kattla har gjort. Där kan man gå in på en sida där det står alla bilarnas riktiga namn. Det är kanske där du sett den förut Nej ja såg den av tobiasnilsson EDIT : Fy Andromada du ska inte sno av andra Redigerad 25 februari, 2005 av zItE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Som andra har sagt här: du har dagit från den här sidan, mycket dåligt ! hur vet jag det? jo, därför att te.x om man kollar på faggio så står det på båda länkarna "page canot be found", är det bara en slump att din och den andra snubbens länk är "trasig"? och du har radat upp vanliga bilar, snabba bilar etc. etc. prcis samma årdning som hans . och slutligen: om man kollar på sidan jag länkade^^ så ser man samma text andromada har först på inlägget som finns på sidan bara att det här är borttaget med viss hjälp av min pappa. Du får bara ha det här på din sida om du har en länk på varje sida till http://www.tobiasnilsson.net vilket lustigt sammanträffande allting va? @Andromada: om jag skulle göra något sådant så skulle jag sätta bilarna i fel årdning och ändra om lite/mycket m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Som andra har sagt här: du har dagit från den här sidan, mycket dåligt ! hur vet jag det? jo, därför att te.x om man kollar på faggio så står det på båda länkarna "page canot be found", är det bara en slump att din och den andra snubbens länk är "trasig"? och du har radat upp vanliga bilar, snabba bilar etc. etc. prcis samma årdning som hans . och slutligen: om man kollar på sidan jag länkade^^ så ser man samma text andromada har först på inlägget som finns på sidan bara att det här är borttaget med viss hjälp av min pappa. Du får bara ha det här på din sida om du har en länk på varje sida till http://www.tobiasnilsson.net vilket lustigt sammanträffande allting va? @Andromada: om jag skulle göra något sådant så skulle jag sätta bilarna i fel årdning och ändra om lite/mycket m.m Som jag , Cortez och gurfi säger : BUSTED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Bell UH1D e inte cargobob....och Rhino e en abrahams tank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ni kan ju börja med att vara lite nöjda! Jag har inte sett denna! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ni kan ju börja med att vara lite nöjda! Jag har inte sett denna! :'( Ge inge creds till Andromada Tobiasnilsson ska få dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ni kan ju börja med att vara lite nöjda! Jag har inte sett denna! :'( Jag tycker att det är skitbra att han hitta den men om man hittar en sådan sida så ska man inte ta åt sig äran, sådant är fel och omoraliskt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
REDRuM Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag tycker att det är skitbra att han hitta den men om man hittar en sådan sida så ska man inte ta åt sig äran, sådant är fel och omoraliskt . Rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Alla rätt utom Rancher..Den står på min parkering, kommer fan inte ihåg modellen, men när jag hör det kommer jag ihåg..Får srpinga ut sen och titta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det måste ha tagit långtid det där. Inpressive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det måste ha tagit lång tid för dig att hitta denna tråd också. Den är lite gammal. Men aja nånting säger mig att du är ny så det nog ingen fara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Squid Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Äre ingen som kan fixa så att de riktiga namnen på bilarna syns i spelet oxå för jag har glömt bort hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts