Jump to content

Stämningen

aikjonas12
 Share

Ja, hur tycker du stämningen är här?  

103 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Du har nog missuppfattat mig lite. Gud och religion är rent bullshit. Inte bara att det är årtusendenas största lögn, det är dessutom även idag rent skadlig för individen.

Men den diskussionen ska vi inte ta här.

Vänta vänta...

Du säger att du hatar Gud. Med lögn antar jag att du menar att han inte existerar, men hur kan man hata nåt som inte existerar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Vänta vänta...

Du säger att du hatar Gud. Med lögn antar jag att du menar att han inte existerar, men hur kan man hata nåt som inte existerar?

Det beror ju på lite hur man Definierar Gud. Om folk tror på honom så finns han ju, i deras hjärnor. Så Gud är, enligt min åsikt, bara en tankebana. Jag hatar den tankebanan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämningen var bättre förut. När det fanns 1000 members, Men nu när det är upp emot 8000, är det inte nå roligt nå mer. :ermm:

Fajten mellan hiphop och rock. Snart startar jag ett eget band som spelar Hip-rock.

Fajten mellan data och dator. Snart startar jag DataDator Co.

Sköt er själv, snälla minipoliser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor