Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Du har nog missuppfattat mig lite. Gud och religion är rent bullshit. Inte bara att det är årtusendenas största lögn, det är dessutom även idag rent skadlig för individen. Men den diskussionen ska vi inte ta här. Vänta vänta... Du säger att du hatar Gud. Med lögn antar jag att du menar att han inte existerar, men hur kan man hata nåt som inte existerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 När exakt sa jag att jag garvade åt nybörjare? jag sa att jag garvade åt vissa medlemmar t.ex så garvar jag åt dig... nöjd nu? Ääh skitsamma pallar inte.. får bara hoppas att det inte kommer fler idioter av dn typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vänta vänta... Du säger att du hatar Gud. Med lögn antar jag att du menar att han inte existerar, men hur kan man hata nåt som inte existerar? Det beror ju på lite hur man Definierar Gud. Om folk tror på honom så finns han ju, i deras hjärnor. Så Gud är, enligt min åsikt, bara en tankebana. Jag hatar den tankebanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vänta vänta... Du säger att du hatar Gud. Med lögn antar jag att du menar att han inte existerar, men hur kan man hata nåt som inte existerar? Nej, han säger inte att han hatar gud. Dessutom så borde han iallafall kunna uttrycka sig så, eftersom andra tror att han finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Nej, han säger inte att han hatar gud. Dessutom så borde han iallafall kunna uttrycka sig så, eftersom andra tror att han finns. The_Dude: Jag hatar The Gud. @ Sida 4. Men nu skippar vi detta, för tråden handlade inte om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Japp, som cortez sa så handlar tråden inte om gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Stämningen var bättre förut. När det fanns 1000 members, Men nu när det är upp emot 8000, är det inte nå roligt nå mer. Fajten mellan hiphop och rock. Snart startar jag ett eget band som spelar Hip-rock. Fajten mellan data och dator. Snart startar jag DataDator Co. Sköt er själv, snälla minipoliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Är ny här,fast kollade runt i forumet utan att vara medlem innan dess. Har mest hängt på San Andreas forumet,och där är det dålig stämning,det är tjafs i varenda tråd. Vote:sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts