Jump to content

Stämningen

aikjonas12
 Share

Ja, hur tycker du stämningen är här?  

103 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Carlous sjuka uttalande i rasist-tråden gör mig deprimerad, jag funderar på om han verkligen är seriös, han kanske bara vill jävlas med oss. Jag kan bara inte förstå tankebanorna i hans hjärna. Men GUD är dock ett ljus i mörkret.

Obs. inte Gud utan medlemmen GUD  :P Jag hatar The Gud.

Jaså det tror du. Du vet en oliktänkande måste inte vara dum i huvudet?

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle kunna dö för din rätt att uttrycka dom!

Francois Voltaire.

Och gud har inte kommit med en endaste åsikt eller svar på tal, bara idiot förklarat mig. Fast vad mer kan jag förvänta mig? Han är sinnesförrvirrad, case closed.

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså det tror du. Du vet en oliktänkande måste inte vara dum i huvudet?

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle kunna dö för din rätt att uttrycka dom!

Francois Voltaire.

Och gud har inte kommit med en endaste åsikt eller svar på tal, bara idiot förklarat mig. Fast vad mer kan jag förvänta mig? Han är sinnesförrvirrad, case closed.

Han är inte sinnesförvirrad. Han har även gett dig svar på tal. Du är inte heller sinnesförvirrad. Du är inte heller sinnesförvirrad. Dina åsikter är dock fel och äckligt dåliga. Men dum är du inte.

Stämmningen är ganska dålig på det här stället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är inte sinnesförvirrad. Han har även gett dig svar på tal. Du är inte heller sinnesförvirrad. Du är inte heller sinnesförvirrad. Dina åsikter är dock fel och äckligt dåliga. Men dum är du inte.

Stämmningen är ganska dålig på det här stället.

Ge ett exempel på när han gett svar på tal med fakta och inte åsikter.

Stämmningen beror nog på politiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Carlous sjuka uttalande i rasist-tråden gör mig deprimerad, jag funderar på om han verkligen är seriös, han kanske bara vill jävlas med oss. Jag kan bara inte förstå tankebanorna i hans hjärna. Men GUD är dock ett ljus i mörkret.

Obs. inte Gud utan medlemmen GUD ;) Jag hatar The Gud.

Om Gud nu finns, varför dör det folk varje dag då varje dag? Och då snackar jag inte naturligt, utan mord, svält och andra skäl. Enligt den s.k Bibeln ska han vara emot allt ont och förhindra det.

Sen är ju frågan, hur jorden kom till. Folk säger att det var Bigbang och grejer, men har de egentligen bevis för det? Inga riktiga enligt mig. Hur kom de första människorna till? Hur skapades jorden? Hur skapades universum?

Tänk inte på dessa frågor, utan då slutar ni upp med en rejäl huvudvärk, eller slutar upp galen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att många nya medlemmar spammar för att få uppmärksamhet...

när jag var ny här så fick jag nästan inga svar i mina topicar men inte blev jag sur och började trakasera (stavning?) folk och spamma för det.

för övrigt så håller jag mig ifrån san andreas delen för det är där som jag tycker att det är sämst stämning men annars så är den ganska bra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om Gud nu finns, varför dör det folk varje dag då varje dag? Och då snackar jag inte naturligt, utan mord, svält och andra skäl. Enligt den s.k Bibeln ska han vara emot allt ont och förhindra det.

Läs Storkinkvisitorn (ett kapitel i Bröderna Karamasov (vol 1) av Dostojevski), väldigt bra skrivet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen är ju frågan, hur jorden kom till. Folk säger att det var Bigbang och grejer, men har de egentligen bevis för det? Inga riktiga enligt mig. Hur kom de första människorna till? Hur skapades jorden? Hur skapades universum?

Tänk inte på dessa frågor, utan då slutar ni upp med en rejäl huvudvärk, eller slutar upp galen.

Du har nog missuppfattat mig lite. Gud och religion är rent bullshit. Inte bara att det är årtusendenas största lögn, det är dessutom även idag rent skadlig för individen.

Men den diskussionen ska vi inte ta här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor