3reZZ Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 "du tycker" vad bra, då vet jag din åsikt. Jag tror dom flesta seriösa medlemarna håller med mig.. Du gör jueh ingen större nytta än att garva åt nybörjare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Dålig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Carlous sjuka uttalande i rasist-tråden gör mig deprimerad, jag funderar på om han verkligen är seriös, han kanske bara vill jävlas med oss. Jag kan bara inte förstå tankebanorna i hans hjärna. Men GUD är dock ett ljus i mörkret. Obs. inte Gud utan medlemmen GUD Jag hatar The Gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vote : Sådär . Hade varit bättre om vissa personer inte hade varit här Men det är säkert folk som tycker det om mig också Ja vill veta vilka Vote: Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag tror dom flesta seriösa medlemarna håller med mig.. Du gör jueh ingen större nytta än att garva åt nybörjare.. När exakt sa jag att jag garvade åt nybörjare? jag sa att jag garvade åt vissa medlemmar t.ex så garvar jag åt dig... nöjd nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Stämnigen har spårat sen San Andreas släpptes. Kolla hur de ser ut i SA forumet. Så jävla rörigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Stämningen var mycket bättre sommaren 03 tycker jag Nu är den sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Carlous sjuka uttalande i rasist-tråden gör mig deprimerad, jag funderar på om han verkligen är seriös, han kanske bara vill jävlas med oss. Jag kan bara inte förstå tankebanorna i hans hjärna. Men GUD är dock ett ljus i mörkret. Obs. inte Gud utan medlemmen GUD Jag hatar The Gud. Jaså det tror du. Du vet en oliktänkande måste inte vara dum i huvudet? Jag avskyr dina åsikter men jag skulle kunna dö för din rätt att uttrycka dom! Francois Voltaire. Och gud har inte kommit med en endaste åsikt eller svar på tal, bara idiot förklarat mig. Fast vad mer kan jag förvänta mig? Han är sinnesförrvirrad, case closed. Redigerad 25 februari, 2005 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Vote: Bra Kan ju alltid bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ja vill veta vilka Vote: Bra Nja Vet inte riktigt om jag ska sätta ut dom här. onödigt att skaffa fler "Fiender" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jaså det tror du. Du vet en oliktänkande måste inte vara dum i huvudet? Jag avskyr dina åsikter men jag skulle kunna dö för din rätt att uttrycka dom! Francois Voltaire. Och gud har inte kommit med en endaste åsikt eller svar på tal, bara idiot förklarat mig. Fast vad mer kan jag förvänta mig? Han är sinnesförrvirrad, case closed. Han är inte sinnesförvirrad. Han har även gett dig svar på tal. Du är inte heller sinnesförvirrad. Du är inte heller sinnesförvirrad. Dina åsikter är dock fel och äckligt dåliga. Men dum är du inte. Stämmningen är ganska dålig på det här stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Han är inte sinnesförvirrad. Han har även gett dig svar på tal. Du är inte heller sinnesförvirrad. Du är inte heller sinnesförvirrad. Dina åsikter är dock fel och äckligt dåliga. Men dum är du inte. Stämmningen är ganska dålig på det här stället. Ge ett exempel på när han gett svar på tal med fakta och inte åsikter. Stämmningen beror nog på politiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag ser inget fel med Carolus åsikter men man måste få kunna ifrågasätta åsikter.. nån vis snubbe sa: åsikter är till för ifrågasättas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag ser inget fel med Carolus åsikter men man måste få kunna ifrågasätta åsikter.. nån vis snubbe sa: åsikter är till för ifrågasättas Dessvärre sa samma snubbe att han gillade att bajsa på sin grannes gräsmatta. Så... Nah...that was just stupid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Stämingen har varit bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Carlous sjuka uttalande i rasist-tråden gör mig deprimerad, jag funderar på om han verkligen är seriös, han kanske bara vill jävlas med oss. Jag kan bara inte förstå tankebanorna i hans hjärna. Men GUD är dock ett ljus i mörkret. Obs. inte Gud utan medlemmen GUD Jag hatar The Gud. Om Gud nu finns, varför dör det folk varje dag då varje dag? Och då snackar jag inte naturligt, utan mord, svält och andra skäl. Enligt den s.k Bibeln ska han vara emot allt ont och förhindra det. Sen är ju frågan, hur jorden kom till. Folk säger att det var Bigbang och grejer, men har de egentligen bevis för det? Inga riktiga enligt mig. Hur kom de första människorna till? Hur skapades jorden? Hur skapades universum? Tänk inte på dessa frågor, utan då slutar ni upp med en rejäl huvudvärk, eller slutar upp galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag tror att många nya medlemmar spammar för att få uppmärksamhet... när jag var ny här så fick jag nästan inga svar i mina topicar men inte blev jag sur och började trakasera (stavning?) folk och spamma för det. för övrigt så håller jag mig ifrån san andreas delen för det är där som jag tycker att det är sämst stämning men annars så är den ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Sa-delen är antagligen den sämsta dele i hela forumet! Det är också där som spam-faktorn är så hög och där man klankar på flest medlemmar så fort dom gör något fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Om Gud nu finns, varför dör det folk varje dag då varje dag? Och då snackar jag inte naturligt, utan mord, svält och andra skäl. Enligt den s.k Bibeln ska han vara emot allt ont och förhindra det. Läs Storkinkvisitorn (ett kapitel i Bröderna Karamasov (vol 1) av Dostojevski), väldigt bra skrivet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Om Gud nu finns, varför dör det folk varje dag då varje dag? Och då snackar jag inte naturligt, utan mord, svält och andra skäl. Enligt den s.k Bibeln ska han vara emot allt ont och förhindra det. Sen är ju frågan, hur jorden kom till. Folk säger att det var Bigbang och grejer, men har de egentligen bevis för det? Inga riktiga enligt mig. Hur kom de första människorna till? Hur skapades jorden? Hur skapades universum? Tänk inte på dessa frågor, utan då slutar ni upp med en rejäl huvudvärk, eller slutar upp galen. Du har nog missuppfattat mig lite. Gud och religion är rent bullshit. Inte bara att det är årtusendenas största lögn, det är dessutom även idag rent skadlig för individen. Men den diskussionen ska vi inte ta här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts