Jump to content

Stämningen

aikjonas12
 Share

Ja, hur tycker du stämningen är här?  

103 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Hmm... Skapa en tråd om det så svarar jag gärna där...

Men jag tycker stämningen är bra... Men den hade kunnat va bättre...

Skapar jag den tråden kommer jag troligtvis få kritik, då det inte är av den mest intressanta formen, särskilt inte för er andra medlemmar...

OT: Många medlemmar på detta forum är fantastiska, dock inte alla....

Precis som i riktiga livet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka kolla bakåt och längta efter något som har passerat och inte kommer tillbaka om man inte tar till åtgärder...

Till alla som tycker noll tolerans är bra kan jag bara säga att jag förut brukade hänga på ett forum som förutspråkade det funkade inte så bra... Jag skrev ett svar på en ganska stor topic som var ganska lik en annan blev varnad till max (steget innan max)... Jävligt överdrivet :lol: sen dess hänger jag här.

Dock så skulle jag kunna tänka mig lite hårdare på det här forumet mot vissa... inga namn nämda, inga namn glömda :)

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad alla grinar. "Det var bättre förr", buhuhu. Är ni bakåtsträvare? Lev i nuet, och om ni inte trivs så har ni 2 val. Lämna forumet, eller försök göra det till en trevligare plats genom att vara trevlig själv.

Jag tror alla försöker göra det trevligare här, men med den attityden som du har går det nog inte.. Alla svarade bara på frågan om stämningen var bra eller inte, om man nu svarar dålig behöver juh inte du komma och hacka? :lol:

Redigerad av 3reZZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror alla försöker göra det trevligare här, men med den attityden som du har går det nog inte.. Alla svarade bara på frågan om stämningen var bra eller inte, om man nu svarar dålig behöver juh inte du komma och hacka? :lol:

Fast å andra sidan kanske det inte blir så bra stämning här av att "alla" säger: "Brööl, alla är dumma och allt suger!". Även om de bara svarade på frågan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OT: Många medlemmar på detta forum är fantastiska, dock inte alla....

Precis som i riktiga livet!

Bra sagt. Det finns fullt med idioter i verkliga livet, vad ska hålla dom borta från det här forumet?

Tänk på alla dom ni gillar här istället för tvärtom så...

Själv tycker jag att stämningen är bra!

Visst, man skulle kunna "cut the crap", men det behövs lite av det dåliga för att man ska uppskatta det bra...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enda anledningen till att jag kommer tillbaka är för att jag garvar så jävla mycket åt en jävla massa personer här.. och ni nya medlemmar (jag är hyffsat ny) som vill höra att ni är såååååå duktiga, patetiskt säger jag bara..

och nej jag skriver inte detta för att verka "tuff" som så många verkar tycka att dom är på denna sajt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan väl säga så här att jag tycker det är för låg medelålder här. Så det kommer ju en hel del skittrådar samt dålig svenska, men det är ju nåt man får leva med. Så det duger väl. Enda problemet är att moddningsforumet är så förbannat dött. Man kanske skulle ta o göra klart nånting så det blir lite liv där iaf. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enda anledningen till att jag kommer tillbaka är för att jag garvar så jävla mycket åt en jävla massa personer här.. och ni nya medlemmar (jag är hyffsat ny) som vill höra att ni är såååååå duktiga, patetiskt säger jag bara..

och nej jag skriver inte detta för att verka "tuff" som så många verkar tycka att dom är på denna sajt

Jag tycker att du kan dra, eftersom du inte gör någon nytta här... Kommer hit för att garva åt andra :wacko:

Redigerad av 3reZZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan inte stoppa folk att komma in ändå, folk använder sina storasyskon eller liknande... Om jag ska va ärlig gjorde jag också det...  :wacko:

Det är lite synd att man inte kan ha en åldersgräns för att folk precis som du säger går runt den på ett eller annat sätt.

Regler ?

Som överallt så finns regler pga en eller flera anledningar, eller?

Regeln om att ha cykelhjälm exempelt, den grundades ju utav en anledning.

Här på forumet finns det en åldersgräns som inte fungerar för att folk fattar inte varför man har satt den utan använder föräldrar eller syskon.

Så min slutsats:

Om man är så pass klok att man kan ta sig in på sidan m.m. så antar jag att man kan lista ut att om man är under en viss ålder som inte tillåts på forumet så ska man hålla sig borta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor