Psycho Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Du spammade i alla fall minst lika mycket då. Så om du inte ger dig kommer du bli bannad, igen. Ta det som en mer eller mindre vänligt sinnad varning från en som är insatt! OK... Sry....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Är jag schysst? jag menar, jag kom ju nästan med den "vågen" som alla medlemmar kom med... (jag hade ju spanat på forumet i något år innan, men ändå...) Hmm... Skapa en tråd om det så svarar jag gärna där... Men jag tycker stämningen är bra... Men den hade kunnat va bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hmm... Skapa en tråd om det så svarar jag gärna där... Men jag tycker stämningen är bra... Men den hade kunnat va bättre... Skapar jag den tråden kommer jag troligtvis få kritik, då det inte är av den mest intressanta formen, särskilt inte för er andra medlemmar... OT: Många medlemmar på detta forum är fantastiska, dock inte alla.... Precis som i riktiga livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Orka kolla bakåt och längta efter något som har passerat och inte kommer tillbaka om man inte tar till åtgärder... Till alla som tycker noll tolerans är bra kan jag bara säga att jag förut brukade hänga på ett forum som förutspråkade det funkade inte så bra... Jag skrev ett svar på en ganska stor topic som var ganska lik en annan blev varnad till max (steget innan max)... Jävligt överdrivet sen dess hänger jag här. Dock så skulle jag kunna tänka mig lite hårdare på det här forumet mot vissa... inga namn nämda, inga namn glömda Redigerad 23 februari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Fan vad alla grinar. "Det var bättre förr", buhuhu. Är ni bakåtsträvare? Lev i nuet, och om ni inte trivs så har ni 2 val. Lämna forumet, eller försök göra det till en trevligare plats genom att vara trevlig själv. Jag tror alla försöker göra det trevligare här, men med den attityden som du har går det nog inte.. Alla svarade bara på frågan om stämningen var bra eller inte, om man nu svarar dålig behöver juh inte du komma och hacka? Redigerad 23 februari, 2005 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag tror alla försöker göra det trevligare här, men med den attityden som du har går det nog inte.. Alla svarade bara på frågan om stämningen var bra eller inte, om man nu svarar dålig behöver juh inte du komma och hacka? Fast å andra sidan kanske det inte blir så bra stämning här av att "alla" säger: "Brööl, alla är dumma och allt suger!". Även om de bara svarade på frågan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 OT: Många medlemmar på detta forum är fantastiska, dock inte alla.... Precis som i riktiga livet! Bra sagt. Det finns fullt med idioter i verkliga livet, vad ska hålla dom borta från det här forumet? Tänk på alla dom ni gillar här istället för tvärtom så... Själv tycker jag att stämningen är bra! Visst, man skulle kunna "cut the crap", men det behövs lite av det dåliga för att man ska uppskatta det bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Enda anledningen till att jag kommer tillbaka är för att jag garvar så jävla mycket åt en jävla massa personer här.. och ni nya medlemmar (jag är hyffsat ny) som vill höra att ni är såååååå duktiga, patetiskt säger jag bara.. och nej jag skriver inte detta för att verka "tuff" som så många verkar tycka att dom är på denna sajt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Kan väl säga så här att jag tycker det är för låg medelålder här. Så det kommer ju en hel del skittrådar samt dålig svenska, men det är ju nåt man får leva med. Så det duger väl. Enda problemet är att moddningsforumet är så förbannat dött. Man kanske skulle ta o göra klart nånting så det blir lite liv där iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Alldeles för hög spamfaktor, samt för mycket fjortisar. Trådar som "vem är tuffast, dvs vem har gjort flest olagliga saker?" uppskattas av de flesta. Hade velat ha en spyende smilie här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Enda anledningen till att jag kommer tillbaka är för att jag garvar så jävla mycket åt en jävla massa personer här.. och ni nya medlemmar (jag är hyffsat ny) som vill höra att ni är såååååå duktiga, patetiskt säger jag bara.. och nej jag skriver inte detta för att verka "tuff" som så många verkar tycka att dom är på denna sajt Jag tycker att du kan dra, eftersom du inte gör någon nytta här... Kommer hit för att garva åt andra Redigerad 24 februari, 2005 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Kan väl säga så här att jag tycker det är för låg medelålder här. Man kan inte stoppa folk att komma in ändå, folk använder sina storasyskon eller liknande... Om jag ska va ärlig gjorde jag också det... Redigerad 24 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Man kan inte stoppa folk att komma in ändå, folk använder sina storasyskon eller liknande... Om jag ska va ärlig gjorde jag också det... Det är lite synd att man inte kan ha en åldersgräns för att folk precis som du säger går runt den på ett eller annat sätt. Regler ? Som överallt så finns regler pga en eller flera anledningar, eller? Regeln om att ha cykelhjälm exempelt, den grundades ju utav en anledning. Här på forumet finns det en åldersgräns som inte fungerar för att folk fattar inte varför man har satt den utan använder föräldrar eller syskon. Så min slutsats: Om man är så pass klok att man kan ta sig in på sidan m.m. så antar jag att man kan lista ut att om man är under en viss ålder som inte tillåts på forumet så ska man hålla sig borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vote:sådär...som sagt bättre nu än för några månader sedan....men nästan alla andra forum(som jag kollat på/är medlemm i) är i största allmänhet trevligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vote: Bra fast det finns ju folk som tycker olika en va man själv gör så det blir ju inte alltid bra stämmningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag tycker att du kan dra, eftersom du inte gör någon nytta här... Kommer hit för att garva åt andra "du tycker" vad bra, då vet jag din åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vote: Sådär. Inte som när jag joinade forumet. För mye bråk etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag tycker att sämningen är ganska bra, de konflikter som uppstår blandar jag mig inte in i och är således inget irritationsmoment för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag tycker det är bätre stämning i off-topic än vad det är i Gta avdelningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag tycker det är bätre stämning i off-topic än vad det är i Gta avdelningen Helt klart ! Därför hänger jag bara här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts