Corleone Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Attityden har ändrats till den sämre. Jag har inte varit medlemm så länge men jag har cruisat runt på forumet en ganska lång tid så jag vet. Det var ungefär när SA släpptes som stämmningen ändrades. För att få rätta på problemet så röstar jag ja för fler moderatorer. Tror ni inte att det skulle förändra en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Du vet inte vem jag var i mitt förra liv... MoHAHAHAH ORd Tommy_fido :'( Skulle gissa på att du var han.. hmm vafan hette han nu igen. Men han skrev också jag alltid JAg ,.. Skitjobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vote: Sådär Det är olika i varje topics, men vissa beter sig som idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Sådär. För mycket spam och offtopic. Trådar växer flera sidor på en dag osv. .w.o.r.d.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vote: Bra. Det hade väll kunnat vara bättre, men jag klagar inte. Ingen brukar vara taskig mot mig så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Skulle gissa på att du var han.. hmm vafan hette han nu igen. Men han skrev också jag alltid JAg ,.. Skitjobbigt Gissar på nån av dom som blivit bannade =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Sådär. Sen alla nya medlemmar kom hit och struntade i reglerna och skrev fula saker så kan man inte säga att den är bra. När dom nya medlemmarna inte syns till är den grym dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Bra men lite för mycket onödiga polls t.ex knakar din käke när du tuggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Du vet inte vem jag var i mitt förra liv... MoHAHAHAH Du spammade i alla fall minst lika mycket då. Så om du inte ger dig kommer du bli bannad, igen. Ta det som en mer eller mindre vänligt sinnad varning från en som är insatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Sådär. Sen alla nya medlemmar kom hit och struntade i reglerna och skrev fula saker så kan man inte säga att den är bra. När dom nya medlemmarna inte syns till är den grym dock. Lite klent att dra alla nya medlemmar över samma kant tycker jag. Vet dock inte om jag gjort något fel men det känns så. Tycker att stämningen är "sådär". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Lite klent att dra alla nya medlemmar över samma kant tycker jag. Vet dock inte om jag gjort något fel men det känns så. Tycker att stämningen är "sådär". Nej nej, förlåt om någon känner sig träffad. Många nya medlemmar är schyssta, men en hel del är jobbiga. San Andreas-forumet dagarna före releasen var ett helvette. Många nya är schyssta, och en del är...ja...inte så schyssta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Nej nej, förlåt om någon känner sig träffad. Många nya medlemmar är schyssta, men en hel del är jobbiga. San Andreas-forumet dagarna före releasen var ett helvette. Många nya är schyssta, och en del är...ja...inte så schyssta. Håller med..felar med högre "join nr" är schyssta typ.. eller dom mongolar sej inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Bättre nu än för en tid sen, men inte lika bra som innan det började snackas om San Andreas, alltså innan vågen med nya medlemmar kom... Vote: Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Är jag schysst? jag menar, jag kom ju nästan med den "vågen" som alla medlemmar kom med... (jag hade ju spanat på forumet i något år innan, men ändå...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag tycker det är hen härlig stämning, fast jag har inte vairgt medlem så länge. Det är ingen på detta forum som har sagt något dummt eller något annat irreterande som gjort mig arg. Sedan skulle jag vela ge lite cred till vissa moderatorer, men det finns någon eller några som man varigt litte pisst på ibland. Men det får man ta, och jag ångrar inte att jag vart medlem i detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Är jag schysst? jag menar, jag kom ju nästan med den "vågen" som alla medlemmar kom med... (jag hade ju spanat på forumet i något år innan, men ändå...) Jag undrar samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Vote: Sådär Redigerad 23 februari, 2005 av power_psychic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Har väl gått upp och ned. Nu är det en massa onödigt klagande nästan överallt Stör mig inte så mycket, men om folk bara svarade på andras frågor istället för att bara svara "goooooooooooooooooooogle" etc... (ja, jag tycker också de borde använda det, men, nu frågade de och då kan man ju svara?) Vote: Sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag undrar samma sak Samma här . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Fan vad alla grinar. "Det var bättre förr", buhuhu. Är ni bakåtsträvare? Lev i nuet, och om ni inte trivs så har ni 2 val. Lämna forumet, eller försök göra det till en trevligare plats genom att vara trevlig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts