aikjonas12 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Skälv tycker jag den e jätte bra. Visst ibland är en del som är lite taskiga men det är sånt man får ta. Redigerad 23 februari, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vote: Bra. Det är många som snackar om att den gamla stämningen är borta, men det har ju kommit in många knäppskallar och det finner jag mest underhållande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Sådär. För mycket spam och offtopic. Trådar växer flera sidor på en dag osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Mm det är rätt dött här, men om det blir något liv är det bara för att någon idiot håller på. Sen titta på Jocken, gör en tråd som han egentligen skulle ha skrivit i v-snack och han ska vara moderator:S Redigerad 23 februari, 2005 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Bättre nu än för några månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ganska soft, men lite mycket onödiga topicar och sånt. Håller med Curly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vote : Sådär . Hade varit bättre om vissa personer inte hade varit här Men det är säkert folk som tycker det om mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vote: dålig.. finns vissa sköna personer men dom flesta slänger bara skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 JAg tycket den är riktigt braa.... Den var bättre förr menmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) JAg tycket den är riktigt braa.... Den var bättre förr menmen Du har varit med i 4 dagar? å du spammar å drygar dig redan gj. OT:Det är bättre, men det var roligare förr. Redigerad 23 februari, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Du har varit med i 4 dagar? å du spammar å drygar dig redan gj. Det är bättre men det var roligare förr. HAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vote : Sådär . Hade varit bättre om vissa personer inte hade varit här Men det är säkert folk som tycker det om mig också Vi har hört det nu. Stämningen här suger, som Curly sa i en tråd här för ett tag sen, vi borde köra med noll tolerans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag tycker stämningen är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Om denna omröstning hade kommit när jag kom hit för en sisådär 2 år sen så hade jag nog röstat jätte bra. Men i dagsläget så röstar jag på dålig. För den är verkligen dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Allså om ni tycker stämningen är så jävla dålig, varför stannar ni då kvar på forumet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Du har varit med i 4 dagar? å du spammar å drygar dig redan gj. OT:Det är bättre, men det var roligare förr. Du vet inte vem jag var i mitt förra liv... MoHAHAHAH ORd Tommy_fido :'( Redigerad 23 februari, 2005 av Psycho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vote: Dålig Fast jag tycker att den är förjävligt dålig, fattar inte äns varför jag är kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vote :Bra , råkade ta jätte bra..vissa är taskiga o så..men annars tycker jag det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Allså om ni tycker stämningen är så jävla dålig, varför stannar ni då kvar på forumet ? Jag väntar på bättre tider. Det vill säga tills någon moderator eller någon annan fixar det. BTW så tycker jag nog att moderatorerna bättre när det bara var Hultan och Blaque. Sen när alla andra tillkom blev det sämre. Enligt min mening då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts