Jocken Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Sitter just nu i West Palm Beach och skriver. Har varit i USA i drygt 4 dagar nu, och ska vara har i ungefar 2 veckor till Temperaturen ligger pa 25-30 grader dygnet runt och vadret ar underbart, det har inte regnat eller nanting. Vi har varit i Miami och darmed sett Ocean Drive och massa annat grymt, kande faktiskt igen mig fran Vice City och Driv3r. Kanske rapporterar nan mer gang. Har filmat o fotat en hel del som ni kan fa se senare Over and out! *Notera att det ar sktijobbigt att skriva pa amerikanskt tgtbord* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vardagssnack? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Trevligt men ointressant, tyvärr. Ha det bra. Redigerad 23 februari, 2005 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Som Pico sa, Trevligt men ointressant. Du som Moderator borde väll ändå veta att detta bordes tas i v-snack? Eller försöker du med någon förmån som mod? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 OFF-TOPIC: Jocken du har fortfarande itne bytt avatar, lite tråkigt när moderatorerna inte följer reglerna...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Moahaha! Jocken klantade till sig... hähähäää... så roligt var det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag säger bara en sak......... OBOY Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Bem bryr sig ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Dom som gör OBOY.... Eller är du en av dom onda pucko fantasterna.. JAg är dig på spåren........ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Dom som gör OBOY.... Eller är du en av dom onda pucko fantasterna.. JAg är dig på spåren........ Menade inte ditt "oboy inlägg" utan Jockens Ego inlägg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Bem bryr sig ? Vem är bem? kunde inte låta bli, slå mig :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vem är bem? kunde inte låta bli, slå mig :/ *slår* Eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 OK då vet jag frenzy... Men du Meller är du en av dom onda PUCKO FANTASTERNA....... Om du är det så ring mig... .jsg står i telefon katalogen..... under oboy.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Alltså hur gammla är ni? sitter whinar och är "roliga". btw: så borde det tas i v-snack jocken, men iaf kul om du lägger till lite mer saker som du gjort btw 1: så tycker jag Psycho är en spammade noob som bör doppas i tjära. Redigerad 23 februari, 2005 av FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jaaaaa äntligen lite med känsla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Urk.. Var lite schyssta istället, alla kan göra fel. @Jocken Ha så kul när du är där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vardagsnack. Psycho - Lägg ner. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts