Hardcore Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Har ni några roliga filmklipp från konserter där saker som inte ska hända händer? Kan vara roligt att se, jag bidrar med ett klipp. http://www.mutter.ru:8080/temp/london2005_olly.avi *edit* Rammstein som spelar och låten heter Stripped. Redigerad 23 februari, 2005 av Hardcore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Har ni några roliga filmklipp från konserter där saker som inte ska hända händer? Kan vara roligt att se, jag bidrar med ett klipp. http://www.mutter.ru:8080/temp/london2005_olly.avi Kanske ska skriva vilket band som uppträder också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hah.. har en liten kul historia min DJ-lärare berättade: han var på konsert i London och skulle se Busta Rhymes. Konserten skulle börja klockan 8 men dom sa att Busta rhymes satt fast i trafiken så dom väntade till halv 10. Alla fansen började ju bli lite sura och skrek och kastade saker.. och typ dom som jobbade där sa att han skulle komma.. men klockan 11 gick en snubbe fram och sa att Busta rhymes inte skulle komma. Då brakade verkligen hevletet löst, sa min DJ-lärare .. asså alla sprang upp på scenen, misshandlade dom anställda och snodde alla högtalare, dj-utrustning och studio-utrustning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 På metallicakonserten var James Hetfield nära på att missa Sad but true. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Har väl inte hänt så mycket sådär, fick en t-shirt Pharoahe Monch slängde ut, ball jag är va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Alldrig varit på en konsert om nu inte skolans musikaler räknas som konsert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts