Cortez Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Precis börjat spela detta spel, är på första kapitlet, även kallat Part 1. Contunie on 4:th chapter, eller liknande.. Har precis "räddat" luffaren, snackat med vaktmästaren, öppnat dörren med koden, där inne dödade jag ett par killar, och hittade en död tant i TVsoffan, och så babblade de lite på TVen. Alla dörrar överallt är låsta, jag hittar inga öppna fönster, och går jag tillbaka till vaktmästaren varken säger han eller gör något. Och ja, jag har lyssnat på allt Max säger, men jag har inte hört nån förklaring på vad jag ska göra. O juste, för ett tag sen, så "vibrerade" hela huset, och Max sa att det kom från han's lägenhet(men det ignorerade jag, och sprang vidare.), men man ska väl inte springa tillbaka hela vägen från där man startade 4:e kapitlet? A juste, frågan. Vad ska jag göra nu? Redigerad 23 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Kolla GameFaqs om du hittar nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det som vibrerade var att din lägenhet sprängdes i luften. I tantens rum finns visst ett öppet fönster och dit ska du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts