little.lunatic Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Uppdraget när man ska rädda Maria från Catalina är ju sinnes. Smackebang! sen e man dö. jag ska prova å fega mig med snipergeväret. eller har någon annan en bättre taktik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag fixade en pansarvagn och körde över allt och alla, sen gick jag upp och skjöt ner helikoptern. Där vid huset i början är det bara skjuta alla du ser, och ta skydd och så vidare. Men ja, du kan ju försöka med att skjuta sönder alla bilar i vägen så smäller killen vid dom, och brevid. För vissa går det bättre i spel när de visar aggression. Det är värt att testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
little.lunatic Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 De första gångerna körde jag rakt in å gick loss med allt jag hade men d höll inte. där finns ett snipergevär precis innan ingången men där e bara några skott. var fick du pansarvagnen ifrån?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 De första gångerna körde jag rakt in å gick loss med allt jag hade men d höll inte. där finns ett snipergevär precis innan ingången men där e bara några skott. var fick du pansarvagnen ifrån?? Phil har en pansarvagn i sitt hideout. Du träffar honom i ett uppdrag du får av luffaren vid toaletterna i parken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Där du börjar ska du springa fort som satan mot grinden. Sedan kör du efter catalina till. När hon är framme så ska du snipra dom ja. Det gjorde jag och klarade det på ungefär fyra försök. När alla är dödade smyger du upp på h-plattan och skjuter resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ha akn med mycket ammo och peppra som en galning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
little.lunatic Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 De svettiga colombianerna är nu fulla med bly, och alla blev jätteglada. utom Catalina... hon fick en raket i nyllet. tack för hjälpen! /l.l Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Varsegood,Det är det som forumet är till för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts