Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Är det någon som har beställt Gta San andreas till ps2 via Spelbutiken.se? Om ni har det , hur lång tid tog det innan ni fick det/hämtade det? Tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Är det någon som har beställt Gta San andreas till ps2 via Spelbutiken.se? Om ni har det , hur lång tid tog det innan ni fick det/hämtade det? Tacksam för svar Tänkte bara ge dig några tips.. 1, Om tråden ligger i forumet, vad gör man då? Svar: Jo, du ber en administratör/moderator flytta den till rätt forum. 2, Om dom inte har tid att flytta (eller annan orsak) vad gör jag då? Svar: Du låter den ligga i fel forum skapa inte likadan tråd om något som redan finns! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Mmm vet , srry ..men vill ha svar.. :'( så snabbt som möjligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hrrm..ska "lätta" lite på min röst nu...ÄNTLIIIIIGGEEEEEN HAAARRRR JAAAAAAAAGGGGG SSSAAAAN AAAAAANNNNDDDDDRRRREEEEEAAAAASSS! Gick jätte fort , tog bara 24 timmar tills jag fick det efter beställningen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ok. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ok. Onödigt inlägg eller man skriver väll inte bara "ok" man kan istället skriva så här "har det och har redan klarat det "....... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ok, det var intressant... *JÄVLIGT REPORTED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts