Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Är det någon som har beställt Gta:San Andreas via spelbutiken.se? Och hur lång tid tog det för er innan ni fick spelet/hämtade spelet? Redigerad 23 februari, 2005 av Shotmans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vart ska den vara i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag har inte beställt från exakt den sidan men det brukar oftast ta runt 2-3 arbetsdagar om dom har grejerna i lager då alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Okej , tack :"> beställde mitt den 21 februari tror jag , annars är det den 20.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts