Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Något konstigt hände för mig nyss , det var såhär : När man skulle gå in på internet och skriva www...... när man tröck på w stängdes internet av och sen när man tröck på någon annan knapp kom det upp massor av sök saker och sånt..har detta hänt er och vet ni vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Om du trycker Ctrl + w så stängs internet ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Aa vet..men alltså jag tror att det var mitt tangenbord som cp:ade sig så ctrl var inne..Pissjobbigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Troligtvis stängde du ner din webbläsare, inte internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Okej , jag är så skicklig Men det var jätte jobbigt , man kunde inte göra någonting , fick kopiera bokstäver när jag skulle skriva något haha jag är smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Har hänt mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Okej ...ingen mer som har något och skriva om i denna topic mer tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts