Juane Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Nån som har sett nån röka i GTA SAN AN?? Det har jag!! Bli "busted" på tredje banan sen går du in i polis huset.. sen går du till fängelsena och där står en dam och röker.. men jag dödade henne för dui vet.. rökning dödar.. hahahahaha Får man göra reklam? För det gör jag! Gå till min andra topic om hur din CJ ser ut och beskriv honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag har sett nån mafia stå och röka i grupp ,säkert columbianska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Är det så viktigt att alla går in i din andra topic och beskriver hur sin CJ ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Är det så viktigt att alla går in i din andra topic och beskriver hur sin CJ ser ut? Ja, asså för alla som behöver lite in spiration som jag då,, så kan de va bra om nån skriver och jag vill ha så många olika sorter som möjligt... har du något emot att jag vill hjälpa till??? Plus att de har inget med denna topicen å göra.. skicka ett PM istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Ja, asså för alla som behöver lite in spiration som jag då,, så kan de va bra om nån skriver och jag vill ha så många olika sorter som möjligt... har du något emot att jag vill hjälpa till??? Plus att de har inget med denna topicen å göra.. skicka ett PM istället! Jag har inget emot att du vill hjälpa till, däremot att du går in på andra topicar för att få dem att skriva i din topic, vilket är extremt offtopic... att du sen skriver att JAG går in på offtopic när jag rättar dig för att du skrev : Gå till min andra topic om hur din CJ ser ut och beskriv honom! wink.gif gör mig irriterad. Varför skickar du inte ett pm själv? Redigerad 23 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Nån som har sett nån röka i GTA SAN AN?? Det har jag!! Bli "busted" på tredje banan sen går du in i polis huset.. sen går du till fängelsena och där står en dam och röker.. men jag dödade henne för dui vet.. rökning dödar.. hahahahaha Får man göra reklam? För det gör jag! Gå till min andra topic om hur din CJ ser ut och beskriv honom! Gillade din kommentar Rökning dödar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag har inget emot att du vill hjälpa till, däremot att du går in på andra topicar för att få dem att skriva i din topic, vilket är extremt offtopic... att du sen skriver att JAG går in på offtopic när jag rättar dig för att du skrev : gör mig irriterad. Varför skickar du inte ett pm själv? Detta är ju hans topic.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Alla gäng som finns i hela spelet brukar gå runt och röka gräs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts