The General Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Har någon sett flygande fiskar i san andreas än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Flygande fiskar? Det måste jag missat..!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag har sett det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Nope, aldrig sett det... Var kan man se det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Så här går det till: 1. Hitta några fiskar som simamr nära ytan. 2. Spräng de med granat/bazooka så att de flyger upp ur vattnet. 3. Fiskarna komemr nu simam som vanligt, fast ovanför vattenytan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Så här går det till: 1. Hitta några fiskar som simamr nära ytan. 2. Spräng de med granat/bazooka så att de flyger upp ur vattnet. 3. Fiskarna komemr nu simam som vanligt, fast ovanför vattenytan. Ballt...Det måste jag testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Kollar ni inte på internet? Det där såg jag och testade jag för länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Haha ja, jag har sett fisk måsar haha *torr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Så här går det till: 1. Hitta några fiskar som simamr nära ytan. 2. Spräng de med granat/bazooka så att de flyger upp ur vattnet. 3. Fiskarna komemr nu simam som vanligt, fast ovanför vattenytan. Haha!! Värsta jag hört =D Dumma jävla fiskar. Ska testa det sen. Finns ju för övrigt en sexig bazooka på flygplatsen i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Haha!! Värsta jag hört =D Dumma jävla fiskar. Ska testa det sen. Finns ju för övrigt en sexig bazooka på flygplatsen i San Fierro. Jag tror det var så att den sexiga bazookam på flygplatsen är det enda vapnet som gör så att fiskarna flyger. För jag har prövat med alla vapen och det var bara den som funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts