Kalan Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Jag undrar om man kan byta namnet på bilarna som står i listan när man ska köra Freeride? Alltså typ Silver Fletcher kanske jag vill byta namn på till den bilen jag ersatt den med. Går det att ändra namnet på bilen när man kliver in i den i Freeride också? Installerade nämnligen nyss en underbar Buick Electra 1977... Redigerad 23 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det borde gå eftersom modden Real car names ändrar bilnamnen. Filerna du ska modda finns i mappen tables i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Uppdaterade min guide med denna sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts